dc.contributor.advisor | Eger, Ludvík | |
dc.creator | Suchomelová, Kristýna | |
dc.date.accessioned | 2017-05-16T17:41:46Z | |
dc.date.available | 2017-05-16T17:41:46Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/57869 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce s názvem "Motivace k dalšímu vzdělávání a faktory ovlivňující účast na dalším vzdělávání" je zjistit, co motivuje dospělé k dalšímu vzdělávání a co jim naopak ve vzdělávání brání. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a empirické. Teoretická část se snaží o přehledné shrnutí základních poznatků o problematice s využitím odborné literatury domácích i zahraničních autorů. Druhá, empiricky zaměřená část, obsahuje popis vlastního výzkumného šetření. Cílem šetření je postihnout motivy dospělých k účasti na dalším vzdělávání a odhalit nejčastější bariéry, překážky této účasti. Šetření bylo provedeno formou ankety a snaží se ověřit na příkladu zvolené společnosti závěry vyřčené v teoretické části. Klíčová slova: Celoživotní učení, další vzdělávání dospělých, systém dalšího vzdělávání, motivace ke vzdělávání, bariéry ve vzdělávání. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | The aim of this bachelor thesis "Motivation for continuing education and factors affecting participation in continuing education" is to analyze what motivates adults to participate in continuing education and what are main obstacles in adult education. The paper consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with an overview of basic knowledge about the issue with the use of literature, both domestic and foreign authors. The second, practical part contains a description of own empirical survey. The aim of the survey is to identify the main reasons for adults to participate in continuing education and detect the most common barriers, obstacles to such participation. The survey is trying to confirm the conclusions from the theoretical part by the analysis of the select company. Key words: Lifelong learning, adult education, system of adult education, motivation for education, barriers to education. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | celoživotní vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | kvalifikace | cs_CZ |
dc.subject | další vzdělávání dospělých | cs_CZ |
dc.subject | systém dalšího vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | legislativní rámec dalšího vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | kompetence | cs_CZ |
dc.subject | motivace ve vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | bariéry ve vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | lifelong learning | en_US |
dc.subject | system of adult education | en_US |
dc.subject | competence | en_US |
dc.subject | adult education | en_US |
dc.subject | qualifications | en_US |
dc.subject | legislative framework of adult education | en_US |
dc.subject | motivation in education | en_US |
dc.subject | barriers to education | en_US |
dc.title | Motivace k dalšímu vzdělávání a faktory ovlivňující účast na dalším vzdělávání | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2014 | |
dcterms.dateAccepted | 2014-02-05 | |
dc.description.department | Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
dc.description.department | Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 124609 | |
dc.title.translated | Motivation for continuing education and factors affecting participation in continuing education | en_US |
dc.contributor.referee | Reichel, Jiří | |
dc.identifier.aleph | 001680971 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Adult Education and Personnel Management | en_US |
thesis.degree.discipline | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem bakalářské práce s názvem "Motivace k dalšímu vzdělávání a faktory ovlivňující účast na dalším vzdělávání" je zjistit, co motivuje dospělé k dalšímu vzdělávání a co jim naopak ve vzdělávání brání. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a empirické. Teoretická část se snaží o přehledné shrnutí základních poznatků o problematice s využitím odborné literatury domácích i zahraničních autorů. Druhá, empiricky zaměřená část, obsahuje popis vlastního výzkumného šetření. Cílem šetření je postihnout motivy dospělých k účasti na dalším vzdělávání a odhalit nejčastější bariéry, překážky této účasti. Šetření bylo provedeno formou ankety a snaží se ověřit na příkladu zvolené společnosti závěry vyřčené v teoretické části. Klíčová slova: Celoživotní učení, další vzdělávání dospělých, systém dalšího vzdělávání, motivace ke vzdělávání, bariéry ve vzdělávání. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | The aim of this bachelor thesis "Motivation for continuing education and factors affecting participation in continuing education" is to analyze what motivates adults to participate in continuing education and what are main obstacles in adult education. The paper consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with an overview of basic knowledge about the issue with the use of literature, both domestic and foreign authors. The second, practical part contains a description of own empirical survey. The aim of the survey is to identify the main reasons for adults to participate in continuing education and detect the most common barriers, obstacles to such participation. The survey is trying to confirm the conclusions from the theoretical part by the analysis of the select company. Key words: Lifelong learning, adult education, system of adult education, motivation for education, barriers to education. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016809710106986 | |