dc.contributor.advisor | Štanclová, Jana | |
dc.creator | Cipra, Jan | |
dc.date.accessioned | 2017-03-29T13:29:52Z | |
dc.date.available | 2017-03-29T13:29:52Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/5849 | |
dc.description.abstract | The aim of this work is to examine and implement algotithms and data structures suitable for Scrabble game. The most important data structure is the lexikon of legal words. The program allows human players to play against each oder or computer controlled players. Moreover, the players can play over network. | en_US |
dc.description.abstract | Cílem práce je nastudovat a implementovat algoritmy a struktury vhodné pro hru Scrabble. Studiem práce je seznámit se s možnostmi efektivního algoritmu určeného pro hraní hry počítačovým hráčem a s tím souvisejícího uložení slovní zásoby. Výsledný softwarový systém umožní hru více hraců po síti i hru, které se účastní počítačový hráči. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.title | Scrabble | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-06-26 | |
dc.description.department | Katedra softwarového inženýrství | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Software Engineering | en_US |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.identifier.repId | 43109 | |
dc.title.translated | Scrabble | en_US |
dc.contributor.referee | Obdržálek, David | |
dc.identifier.aleph | 000858139 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Applied Computer Science | en_US |
thesis.degree.discipline | Aplikovaná informatika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwarového inženýrství | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Software Engineering | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Aplikovaná informatika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Applied Computer Science | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem práce je nastudovat a implementovat algoritmy a struktury vhodné pro hru Scrabble. Studiem práce je seznámit se s možnostmi efektivního algoritmu určeného pro hraní hry počítačovým hráčem a s tím souvisejícího uložení slovní zásoby. Výsledný softwarový systém umožní hru více hraců po síti i hru, které se účastní počítačový hráči. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The aim of this work is to examine and implement algotithms and data structures suitable for Scrabble game. The most important data structure is the lexikon of legal words. The program allows human players to play against each oder or computer controlled players. Moreover, the players can play over network. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwarového inženýrství | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990008581390106986 | |