Církevní gymnázia a kurikulární reforma v ČR
Catholic High School and the new reform of curricula in the Czech Rep.
diplomová práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/59280/thumbnail.png?sequence=7&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/59280Identifikátory
SIS: 82682
Kolekce
- Kvalifikační práce [2256]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dřímal, Ludvík
Fakulta / součást
Katolická teologická fakulta
Obor
Teologické nauky
Katedra / ústav / klinika
Katedra pastorálních oborů a právních věd
Datum obhajoby
30. 1. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Katolická teologická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Práce se zabývá teorií kurikula a vzdělávacími cíli katolické střední školy v souvislosti se zaváděním Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia v ČR. Rozvíjí teorii christocentrického kurikula podle dokumentů II. Vatikánského koncilu a Kongregace pro náboženskou výchovu. Tímto pohledem analyzuje školní vzdělávací programy čtrnácti katolických gymnázií v České republice.
Catholic High School and the new Curriculum in the Czech Republic Dissertation purses theory of curicculum and aim of education in catholic secondary school in context of process of introduction of Framevork Education Programme for Secondary General Education in the Czech Republic. Dissertation evolves theory of christocentrical curriculum according to documents of Secound Vatican Council and Congregation for Catholic Education. From this point of view are analyzed School Education Programmes of fourteen Secondary Schools founded by Catholic Church in the Czech Republic.