dc.contributor.advisor | Nová, Monika | |
dc.creator | Vítkovská, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2017-05-18T12:25:54Z | |
dc.date.available | 2017-05-18T12:25:54Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/60014 | |
dc.description.abstract | Master thesis discusses about the work on the department for girls required systematic intensive individual care in an educational institute in Jindrichuv Hradec. Main goal is to examine what are the problems that girls come to this Institute, which is the family support of these girls and what are the relations of parents and girls. The work is divided into two parts. Theoretical and practical. The first part describes the two departments, which are for girls required systematic intensive individual care, focusing on the theoretical approach of behavioral disorders, individual personality in etopedy care and drug problems, theoretical part concludes with a chapter dedicated to the functions of the family, dysfunctional family a Gypsy family. In the practical part contains the results of research. The research used a combination of a questionnaire survey and data analysis. The research is divided into three thematic units that correspond to established hypotheses. First, are the results of investigations that focus on educational problems, particularly aggression and drug use. The second part of the survey results, which dealt with the family of girls, and of the length of stay in the institution and age of first placement. The last section presents the results of the survey focused on girls' contacts with... | en_US |
dc.description.abstract | Diplomová práce pojednává o práci oddělení pro dívky vyžadující soustavnou intenzívní individuální péči ve výchovném ústavu v Jindřichově Hradci. Klade si za cíl, zkoumat, jaké jsou problémy, se kterými dívky do tohoto ústavu přicházejí, jaké je rodinné zázemí těchto dívek a jaké jsou vztahy rodičů a dívek. Práce je rozvržena do dvou částí., teoretické a praktické. První část popisuje obě oddělení, která jsou pro dívky vyžadující soustavnou intenzívní individuální péči v ústavu zřízena, dále se zaměřuje na teoretické pojetí poruch chování, osobnost jedince v etopedické péči a drogovou problematiku, Teoretickou část uzavírá kapitola, která se věnuje funkcím rodiny, rodině dysfunkční a rodině romské. V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumu. Ve výzkumu byla použita kombinace metody dotazníkového šetření a analýzy dat. Výzkum je rozdělen do tří tematických celků, které korespondují se stanovenými hypotézami. Nejdříve jsou uvedeny výsledky šetření, které se zaměřují na výchovné problémy, zejména agresivitu a užívání návykových látek. V druhé části jsou výsledky šetření, které se zabývalo rodinou dívek a údaji o délce pobytu v ústavu a věku prvního umístění. V poslední části jsou uvedeny výsledky dotazníkového šetření, zaměřeného na kontakty dívek se svou rodinou a podporu těchto kontaktů ústavem.... | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | ústavní péče | cs_CZ |
dc.subject | soustavná individuální péče | cs_CZ |
dc.subject | etopedie | cs_CZ |
dc.subject | agresivita | cs_CZ |
dc.subject | delikventní mládež | cs_CZ |
dc.subject | drogy | cs_CZ |
dc.subject | drogová závislost | cs_CZ |
dc.subject | osobnost | cs_CZ |
dc.subject | patologické chování | cs_CZ |
dc.subject | poruchy chování | cs_CZ |
dc.subject | reedukace | cs_CZ |
dc.subject | rodina | cs_CZ |
dc.subject | dysfunkční rodina | cs_CZ |
dc.subject | romská rodina | cs_CZ |
dc.subject | institutional care | en_US |
dc.subject | systematic individual care | en_US |
dc.subject | etopaedia | en_US |
dc.subject | aggressiveness | en_US |
dc.subject | juvenile deliquent | en_US |
dc.subject | drugs | en_US |
dc.subject | drug depence | en_US |
dc.subject | personality | en_US |
dc.subject | pathological behavioral | en_US |
dc.subject | behavioral disorders | en_US |
dc.subject | family | en_US |
dc.subject | dysfunctional family | en_US |
dc.subject | Gypsy family | en_US |
dc.title | Oddělení pro dívky vyžadující soustavnou intenzivní individuální péči | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-09-12 | |
dc.description.department | HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Hussite Theological Faculty | en_US |
dc.identifier.repId | 81626 | |
dc.title.translated | Department for girls required systematic intensive individual care | en_US |
dc.contributor.referee | Stretti, Sylvie | |
dc.identifier.aleph | 001623477 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Husitská teologie v kombinaci s psychosociálními studii | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Hussite Theology in Combination with Psychosocial Studies | en_US |
thesis.degree.program | Theology | en_US |
thesis.degree.program | Teologie | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Husitská teologická fakulta::HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Hussite Theological Faculty | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | HTF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Husitská teologie v kombinaci s psychosociálními studii | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Hussite Theology in Combination with Psychosocial Studies | en_US |
uk.degree-program.cs | Teologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Theology | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce pojednává o práci oddělení pro dívky vyžadující soustavnou intenzívní individuální péči ve výchovném ústavu v Jindřichově Hradci. Klade si za cíl, zkoumat, jaké jsou problémy, se kterými dívky do tohoto ústavu přicházejí, jaké je rodinné zázemí těchto dívek a jaké jsou vztahy rodičů a dívek. Práce je rozvržena do dvou částí., teoretické a praktické. První část popisuje obě oddělení, která jsou pro dívky vyžadující soustavnou intenzívní individuální péči v ústavu zřízena, dále se zaměřuje na teoretické pojetí poruch chování, osobnost jedince v etopedické péči a drogovou problematiku, Teoretickou část uzavírá kapitola, která se věnuje funkcím rodiny, rodině dysfunkční a rodině romské. V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumu. Ve výzkumu byla použita kombinace metody dotazníkového šetření a analýzy dat. Výzkum je rozdělen do tří tematických celků, které korespondují se stanovenými hypotézami. Nejdříve jsou uvedeny výsledky šetření, které se zaměřují na výchovné problémy, zejména agresivitu a užívání návykových látek. V druhé části jsou výsledky šetření, které se zabývalo rodinou dívek a údaji o délce pobytu v ústavu a věku prvního umístění. V poslední části jsou uvedeny výsledky dotazníkového šetření, zaměřeného na kontakty dívek se svou rodinou a podporu těchto kontaktů ústavem.... | cs_CZ |
uk.abstract.en | Master thesis discusses about the work on the department for girls required systematic intensive individual care in an educational institute in Jindrichuv Hradec. Main goal is to examine what are the problems that girls come to this Institute, which is the family support of these girls and what are the relations of parents and girls. The work is divided into two parts. Theoretical and practical. The first part describes the two departments, which are for girls required systematic intensive individual care, focusing on the theoretical approach of behavioral disorders, individual personality in etopedy care and drug problems, theoretical part concludes with a chapter dedicated to the functions of the family, dysfunctional family a Gypsy family. In the practical part contains the results of research. The research used a combination of a questionnaire survey and data analysis. The research is divided into three thematic units that correspond to established hypotheses. First, are the results of investigations that focus on educational problems, particularly aggression and drug use. The second part of the survey results, which dealt with the family of girls, and of the length of stay in the institution and age of first placement. The last section presents the results of the survey focused on girls' contacts with... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016234770106986 | |