Zobrazit minimální záznam

Emotional Intelligence and its Measuring
dc.contributor.advisorGruber, Jan
dc.creatorŠtěpánková, Monika
dc.date.accessioned2017-05-18T13:12:39Z
dc.date.available2017-05-18T13:12:39Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/60268
dc.description.abstractThis bachelor thesis includes a summary of famous concepts of emotional intelligence and the use of them. The thesis briefly introduces with their basic features and measure methods connected to the concepts. By this, it shows the stage of development of emotional intelligence today. One measure method will be used in the applicative part of the thesis. The aim of the thesis is to outline alternative ways of understanding the topic of emotional intelligence and different ways of using emotional intelligence in practise. The models are supposed to be compared and contrasted and two people with different emotional intelligence level should be tested. Ten people who know the two, will answer questions about them. The two people will be also tested in one measure method. The results should show, whether there is a difference between a prediction and the test results or not.en_US
dc.description.abstractZákladním tématem této bakalářské práce jsou významné koncepce emoční inteligence a jejich užití při měření tohoto fenoménu. Práce stručně seznamuje se základními rysy koncepcí emoční inteligence i s měřicími nástroji, které jsou s jejími koncepcemi spojené. Zároveň ukazuje, v jaké fázi vývoje se aktuální chápání emoční inteligence nachází. V empirické části bude použit vybraný měřicí nástroj emoční inteligence. Cílem této práce je popsat tři možnosti v měření emoční inteligence a demonstrovat její měření na jednom sebehodnotícím testu. Předpokládaný postup je komparace existujících měřicích metod a následné využití metody SSEIT na vzorku dvou lidí. Úroveň emoční inteligence bude porovnávána dotazníkovým šetřením na vzorku deseti lidí, kteří se s dotazovanými znají. Srovnání výsledků ukáže, nakolik se odpovědi prvotních dvou testovaných osob shodují nebo liší s názory jejich deseti známých a jaká je tedy výpovědní hodnota sebehodnotících testů emoční inteligence.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectEmoční inteligencecs_CZ
dc.subjectdefinice emoční inteligencecs_CZ
dc.subjectkoncepce emoční inteligencecs_CZ
dc.subjectměřící nástroje emoční inteligencecs_CZ
dc.subjectvyužití emoční inteligencecs_CZ
dc.subjectEmotional Intelligenceen_US
dc.subjectDefinition of Emotional Intelligenceen_US
dc.subjectConcepts of Emotional Intelligenceen_US
dc.subjectMeasure Methods of Emotional Intelligenceen_US
dc.subjectUse of Emotional Intelligenceen_US
dc.titleEmoční inteligence a její měřenícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-13
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId104997
dc.title.translatedEmotional Intelligence and its Measuringen_US
dc.contributor.refereeMarková, Dagmar
dc.identifier.aleph001625864
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csZákladním tématem této bakalářské práce jsou významné koncepce emoční inteligence a jejich užití při měření tohoto fenoménu. Práce stručně seznamuje se základními rysy koncepcí emoční inteligence i s měřicími nástroji, které jsou s jejími koncepcemi spojené. Zároveň ukazuje, v jaké fázi vývoje se aktuální chápání emoční inteligence nachází. V empirické části bude použit vybraný měřicí nástroj emoční inteligence. Cílem této práce je popsat tři možnosti v měření emoční inteligence a demonstrovat její měření na jednom sebehodnotícím testu. Předpokládaný postup je komparace existujících měřicích metod a následné využití metody SSEIT na vzorku dvou lidí. Úroveň emoční inteligence bude porovnávána dotazníkovým šetřením na vzorku deseti lidí, kteří se s dotazovanými znají. Srovnání výsledků ukáže, nakolik se odpovědi prvotních dvou testovaných osob shodují nebo liší s názory jejich deseti známých a jaká je tedy výpovědní hodnota sebehodnotících testů emoční inteligence.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis includes a summary of famous concepts of emotional intelligence and the use of them. The thesis briefly introduces with their basic features and measure methods connected to the concepts. By this, it shows the stage of development of emotional intelligence today. One measure method will be used in the applicative part of the thesis. The aim of the thesis is to outline alternative ways of understanding the topic of emotional intelligence and different ways of using emotional intelligence in practise. The models are supposed to be compared and contrasted and two people with different emotional intelligence level should be tested. Ten people who know the two, will answer questions about them. The two people will be also tested in one measure method. The results should show, whether there is a difference between a prediction and the test results or not.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990016258640106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV