dc.contributor.advisor | Gruber, Jan | |
dc.creator | Štěpánková, Monika | |
dc.date.accessioned | 2017-05-18T13:12:39Z | |
dc.date.available | 2017-05-18T13:12:39Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/60268 | |
dc.description.abstract | This bachelor thesis includes a summary of famous concepts of emotional intelligence and the use of them. The thesis briefly introduces with their basic features and measure methods connected to the concepts. By this, it shows the stage of development of emotional intelligence today. One measure method will be used in the applicative part of the thesis. The aim of the thesis is to outline alternative ways of understanding the topic of emotional intelligence and different ways of using emotional intelligence in practise. The models are supposed to be compared and contrasted and two people with different emotional intelligence level should be tested. Ten people who know the two, will answer questions about them. The two people will be also tested in one measure method. The results should show, whether there is a difference between a prediction and the test results or not. | en_US |
dc.description.abstract | Základním tématem této bakalářské práce jsou významné koncepce emoční inteligence a jejich užití při měření tohoto fenoménu. Práce stručně seznamuje se základními rysy koncepcí emoční inteligence i s měřicími nástroji, které jsou s jejími koncepcemi spojené. Zároveň ukazuje, v jaké fázi vývoje se aktuální chápání emoční inteligence nachází. V empirické části bude použit vybraný měřicí nástroj emoční inteligence. Cílem této práce je popsat tři možnosti v měření emoční inteligence a demonstrovat její měření na jednom sebehodnotícím testu. Předpokládaný postup je komparace existujících měřicích metod a následné využití metody SSEIT na vzorku dvou lidí. Úroveň emoční inteligence bude porovnávána dotazníkovým šetřením na vzorku deseti lidí, kteří se s dotazovanými znají. Srovnání výsledků ukáže, nakolik se odpovědi prvotních dvou testovaných osob shodují nebo liší s názory jejich deseti známých a jaká je tedy výpovědní hodnota sebehodnotících testů emoční inteligence. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Emoční inteligence | cs_CZ |
dc.subject | definice emoční inteligence | cs_CZ |
dc.subject | koncepce emoční inteligence | cs_CZ |
dc.subject | měřící nástroje emoční inteligence | cs_CZ |
dc.subject | využití emoční inteligence | cs_CZ |
dc.subject | Emotional Intelligence | en_US |
dc.subject | Definition of Emotional Intelligence | en_US |
dc.subject | Concepts of Emotional Intelligence | en_US |
dc.subject | Measure Methods of Emotional Intelligence | en_US |
dc.subject | Use of Emotional Intelligence | en_US |
dc.title | Emoční inteligence a její měření | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-09-13 | |
dc.description.department | Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
dc.description.department | Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 104997 | |
dc.title.translated | Emotional Intelligence and its Measuring | en_US |
dc.contributor.referee | Marková, Dagmar | |
dc.identifier.aleph | 001625864 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Adult Education and Personnel Management | en_US |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Základním tématem této bakalářské práce jsou významné koncepce emoční inteligence a jejich užití při měření tohoto fenoménu. Práce stručně seznamuje se základními rysy koncepcí emoční inteligence i s měřicími nástroji, které jsou s jejími koncepcemi spojené. Zároveň ukazuje, v jaké fázi vývoje se aktuální chápání emoční inteligence nachází. V empirické části bude použit vybraný měřicí nástroj emoční inteligence. Cílem této práce je popsat tři možnosti v měření emoční inteligence a demonstrovat její měření na jednom sebehodnotícím testu. Předpokládaný postup je komparace existujících měřicích metod a následné využití metody SSEIT na vzorku dvou lidí. Úroveň emoční inteligence bude porovnávána dotazníkovým šetřením na vzorku deseti lidí, kteří se s dotazovanými znají. Srovnání výsledků ukáže, nakolik se odpovědi prvotních dvou testovaných osob shodují nebo liší s názory jejich deseti známých a jaká je tedy výpovědní hodnota sebehodnotících testů emoční inteligence. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This bachelor thesis includes a summary of famous concepts of emotional intelligence and the use of them. The thesis briefly introduces with their basic features and measure methods connected to the concepts. By this, it shows the stage of development of emotional intelligence today. One measure method will be used in the applicative part of the thesis. The aim of the thesis is to outline alternative ways of understanding the topic of emotional intelligence and different ways of using emotional intelligence in practise. The models are supposed to be compared and contrasted and two people with different emotional intelligence level should be tested. Ten people who know the two, will answer questions about them. The two people will be also tested in one measure method. The results should show, whether there is a difference between a prediction and the test results or not. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016258640106986 | |