Zobrazit minimální záznam

Functional literacy among adolescents
dc.contributor.advisorZelinková, Olga
dc.creatorHonsů, Renata
dc.date.accessioned2017-05-26T10:13:23Z
dc.date.available2017-05-26T10:13:23Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/62086
dc.description.abstractDiplomová práce "Funkční gramotnost u dospívající mládeže", pojednává o složkách funkční gramotnosti. V teoretické části diplomová práce stručně představuje vývoj funkční gramotnosti. Ukazuje, v čem spočívá funkční gramotnost a jak její vlastnosti ovlivňují jedince. Vždy popisuje jednotlivá zaměření složek funkční gramotnosti a představuje sociální pohledy ve vymezených oblastech společnosti. Dále uvádí aktéry funkční gramotnosti, popisuje jejich aktivní účast na poli funkční gramotnosti a vliv na jejím celkovém utváření. Zaměřuje se na případné negativní vlivy zúčastněných aktérů. Ve výzkumné části práce předkládá závěry dotazníkového šetření.cs_CZ
dc.description.abstractDiploma thesis "Functional literacy among adolescents" discusses the components of functional literacy. The theoretical part of the thesis briefly introduces the development of functional literacy. It shows the functional literacy, and how its properties affect the individual. It describes each specialization components of functional literacy and represents social views in defined areas of the company (community). It also states components of functional literacy, describes their active participation in the field of functional literacy and the effect on the overall formation. It focuses on the potential negative impacts of these components. In the research, part of the thesis presents the conclusions of the survey.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.subjectGramotnostcs_CZ
dc.subjectfunkční gramotnostcs_CZ
dc.subjectjedineccs_CZ
dc.subjectspolečnostcs_CZ
dc.subjectvlivcs_CZ
dc.subjectsociální pohledcs_CZ
dc.subjectLiteracyen_US
dc.subjectfunctional literacyen_US
dc.subjectindividualen_US
dc.subjectcompany (community)en_US
dc.subjectinfluenceen_US
dc.subjectsocial viewen_US
dc.titleFunkční gramotnost u dospívající mládežecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-11
dc.description.departmentHTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId149129
dc.title.translatedFunctional literacy among adolescentsen_US
dc.contributor.refereeKrahulcová, Beáta
dc.identifier.aleph002006457
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociální a charitativní prácecs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial and Charity Worken_US
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Worken_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální a charitativní prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial and Charity Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce "Funkční gramotnost u dospívající mládeže", pojednává o složkách funkční gramotnosti. V teoretické části diplomová práce stručně představuje vývoj funkční gramotnosti. Ukazuje, v čem spočívá funkční gramotnost a jak její vlastnosti ovlivňují jedince. Vždy popisuje jednotlivá zaměření složek funkční gramotnosti a představuje sociální pohledy ve vymezených oblastech společnosti. Dále uvádí aktéry funkční gramotnosti, popisuje jejich aktivní účast na poli funkční gramotnosti a vliv na jejím celkovém utváření. Zaměřuje se na případné negativní vlivy zúčastněných aktérů. Ve výzkumné části práce předkládá závěry dotazníkového šetření.cs_CZ
uk.abstract.enDiploma thesis "Functional literacy among adolescents" discusses the components of functional literacy. The theoretical part of the thesis briefly introduces the development of functional literacy. It shows the functional literacy, and how its properties affect the individual. It describes each specialization components of functional literacy and represents social views in defined areas of the company (community). It also states components of functional literacy, describes their active participation in the field of functional literacy and the effect on the overall formation. It focuses on the potential negative impacts of these components. In the research, part of the thesis presents the conclusions of the survey.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020064570106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV