dc.contributor.advisor | Zelinková, Olga | |
dc.creator | Honsů, Renata | |
dc.date.accessioned | 2017-05-26T10:13:23Z | |
dc.date.available | 2017-05-26T10:13:23Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/62086 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce "Funkční gramotnost u dospívající mládeže", pojednává o složkách funkční gramotnosti. V teoretické části diplomová práce stručně představuje vývoj funkční gramotnosti. Ukazuje, v čem spočívá funkční gramotnost a jak její vlastnosti ovlivňují jedince. Vždy popisuje jednotlivá zaměření složek funkční gramotnosti a představuje sociální pohledy ve vymezených oblastech společnosti. Dále uvádí aktéry funkční gramotnosti, popisuje jejich aktivní účast na poli funkční gramotnosti a vliv na jejím celkovém utváření. Zaměřuje se na případné negativní vlivy zúčastněných aktérů. Ve výzkumné části práce předkládá závěry dotazníkového šetření. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Diploma thesis "Functional literacy among adolescents" discusses the components of functional literacy. The theoretical part of the thesis briefly introduces the development of functional literacy. It shows the functional literacy, and how its properties affect the individual. It describes each specialization components of functional literacy and represents social views in defined areas of the company (community). It also states components of functional literacy, describes their active participation in the field of functional literacy and the effect on the overall formation. It focuses on the potential negative impacts of these components. In the research, part of the thesis presents the conclusions of the survey. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Gramotnost | cs_CZ |
dc.subject | funkční gramotnost | cs_CZ |
dc.subject | jedinec | cs_CZ |
dc.subject | společnost | cs_CZ |
dc.subject | vliv | cs_CZ |
dc.subject | sociální pohled | cs_CZ |
dc.subject | Literacy | en_US |
dc.subject | functional literacy | en_US |
dc.subject | individual | en_US |
dc.subject | company (community) | en_US |
dc.subject | influence | en_US |
dc.subject | social view | en_US |
dc.title | Funkční gramotnost u dospívající mládeže | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2015 | |
dcterms.dateAccepted | 2015-06-11 | |
dc.description.department | HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Hussite Theological Faculty | en_US |
dc.identifier.repId | 149129 | |
dc.title.translated | Functional literacy among adolescents | en_US |
dc.contributor.referee | Krahulcová, Beáta | |
dc.identifier.aleph | 002006457 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Sociální a charitativní práce | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Social and Charity Work | en_US |
thesis.degree.program | Sociální práce | cs_CZ |
thesis.degree.program | Social Work | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Husitská teologická fakulta::HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Hussite Theological Faculty | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | HTF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Sociální a charitativní práce | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Social and Charity Work | en_US |
uk.degree-program.cs | Sociální práce | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Social Work | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce "Funkční gramotnost u dospívající mládeže", pojednává o složkách funkční gramotnosti. V teoretické části diplomová práce stručně představuje vývoj funkční gramotnosti. Ukazuje, v čem spočívá funkční gramotnost a jak její vlastnosti ovlivňují jedince. Vždy popisuje jednotlivá zaměření složek funkční gramotnosti a představuje sociální pohledy ve vymezených oblastech společnosti. Dále uvádí aktéry funkční gramotnosti, popisuje jejich aktivní účast na poli funkční gramotnosti a vliv na jejím celkovém utváření. Zaměřuje se na případné negativní vlivy zúčastněných aktérů. Ve výzkumné části práce předkládá závěry dotazníkového šetření. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Diploma thesis "Functional literacy among adolescents" discusses the components of functional literacy. The theoretical part of the thesis briefly introduces the development of functional literacy. It shows the functional literacy, and how its properties affect the individual. It describes each specialization components of functional literacy and represents social views in defined areas of the company (community). It also states components of functional literacy, describes their active participation in the field of functional literacy and the effect on the overall formation. It focuses on the potential negative impacts of these components. In the research, part of the thesis presents the conclusions of the survey. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020064570106986 | |