Komunikační aktivity Českého badmintonového svazu v sezóně 2013/2014
Communication activities of the Czech badminton federation in season 2013/2014
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/63517Identifikátory
SIS: 138974
Kolekce
- Kvalifikační práce [18345]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Orban, Karol
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
15. 6. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Sportovní marketing, Český badmintonový svaz, komunikační aktivity Českého badmintonového svazu, badminton, 4P, sportovní PR, publicitaKlíčová slova (anglicky)
Sport marketing, Czech Badminton Federation, communication activities of Czech Badminton Federation, badminton, 4P, sport PR, publicityPředmětem této bakalářské práce s názvem Komunikační aktivity Českého badmintonového svazu v sezoně 2013/2014 je zmapování a zhodnocení aktivit svazu na základě teoretických poznatků o sportovním marketingu. Práce se věnuje teoretickému ukotvení sportovního marketingu, popisu 4P ve sportu a následné praktické aplikaci těchto teoretických poznatků na Český badmintonový svaz a badminton v České republice. Hlavním cílem práce je deskripce a zhodnocení komunikačních aktivit Českého badmintonového svazu v období srpen 2013 - červen 2014. Součástí této práce je také SWOT analýza Českého badmintonového svazu, komparace s komunikačními aktivitami jiných sportovních organizací a návrhy na zlepšení komunikace do budoucna. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The subject of this bachelor thesis named Communication activities of Czech Badminton Federation in season 2013/2014 is mapping and evaluating of these actvivities, which are based on theoretical knowledge of sport marketing. This thesos is focused on theoretical definition of sport marketing, description of 4P in sport and on the following practical application of these theoretical findings on Czech Badminton Federation and badminton in the Czech Republic. Description and evaluation of communication activities of Czech Badminton Federation between August 2013 and June 2014 is the main goal of this bachelor thesis. SWOT analysis and comparison of communication activities along with another sport organizations and proposition for future innovations are also included in this thesis. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)