Zobrazit minimální záznam

Communication Activities of ZOO Prague in the Period 2010-12 and Their Historical Context
dc.contributor.advisorOrban, Karol
dc.creatorKořínková, Markéta Maryam
dc.date.accessioned2017-05-26T14:46:39Z
dc.date.available2017-05-26T14:46:39Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/63554
dc.description.abstractTato bakalářská práce si klade za cíl seznámení se základní problematikou art marketingu a komunikace neziskové organizace na příkladu ZOO Praha. Její metodou je pozorování a následná deskripce hlavních komunikačních a marketingových momentů realizovaných ZOO Praha v letech 2010 - 2012. Popisuje hlavní komunikační kampaně subjektu představené v tomto období. Dále se zabývá rozborem vybraných historických událostí, které ovlivnily současnou podobu a komunikaci pozorovaného subjektu. Uvádí základní terminologii a příklady z oblastí marketing, art marketing, marketingový výzkum, corporate identity, image, logotyp, krizový management a dalších. Mezi zmiňované historické momenty lze zařadit zejména dlouholetý spor o logo s výtvarníkem Michalem Cihlářem a tím zapříčiněná změna loga i celého vizuálního stylu, oslavy 80 let od založení Zoo Praha a krizovou komunikaci během povodní roku 2002. Velmi stručně popisuje zásadní historické momenty počínaje jejím založením.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis aims to introduce and analyse the basic methods of arts marketing and marketing communications used by nonprofit organizations using the example of Prague Zoo. Selected method of this thesis is the observation and subsequent description of the main communication and marketing techniques used by Prague Zoo in the years 2010 - 2012. This thesis describes the main subject of the communication campaigns introduced during this period and also explores the following. Analysis of selected historical events that have influenced the current form and communication of the observed subject. Introduces basic terminology and examples of marketing, arts marketing, marketing research, corporate identity, image, logo, crisis management and others. Explores the longstanding dispute over the logo of the Zoo with artist Cihlář which led to complete corporate design change which has been introduced on the occassion of the celebration of 80 years of founding of Prague Zoo and crisis communications during the flood in 2002. Very briefly describes the fundamental historical moments, beginning with its founding.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectArt marketingcs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectnezisková organizacecs_CZ
dc.subjectZOO Prahacs_CZ
dc.subjectkrizový managementcs_CZ
dc.subjectlogocs_CZ
dc.subjectSWOT analýzacs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectArts marketingen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectnonprofit organizationen_US
dc.subjectPrague Zooen_US
dc.subjectlogoen_US
dc.subjectcrisis managementen_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.titleKomunikační aktivity ZOO Praha v období let 2010-12 a jejich historické souvislostics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-16
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId116500
dc.title.translatedCommunication Activities of ZOO Prague in the Period 2010-12 and Their Historical Contexten_US
dc.contributor.refereeStrielkowski, Wadim
dc.identifier.aleph002006793
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce si klade za cíl seznámení se základní problematikou art marketingu a komunikace neziskové organizace na příkladu ZOO Praha. Její metodou je pozorování a následná deskripce hlavních komunikačních a marketingových momentů realizovaných ZOO Praha v letech 2010 - 2012. Popisuje hlavní komunikační kampaně subjektu představené v tomto období. Dále se zabývá rozborem vybraných historických událostí, které ovlivnily současnou podobu a komunikaci pozorovaného subjektu. Uvádí základní terminologii a příklady z oblastí marketing, art marketing, marketingový výzkum, corporate identity, image, logotyp, krizový management a dalších. Mezi zmiňované historické momenty lze zařadit zejména dlouholetý spor o logo s výtvarníkem Michalem Cihlářem a tím zapříčiněná změna loga i celého vizuálního stylu, oslavy 80 let od založení Zoo Praha a krizovou komunikaci během povodní roku 2002. Velmi stručně popisuje zásadní historické momenty počínaje jejím založením.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis aims to introduce and analyse the basic methods of arts marketing and marketing communications used by nonprofit organizations using the example of Prague Zoo. Selected method of this thesis is the observation and subsequent description of the main communication and marketing techniques used by Prague Zoo in the years 2010 - 2012. This thesis describes the main subject of the communication campaigns introduced during this period and also explores the following. Analysis of selected historical events that have influenced the current form and communication of the observed subject. Introduces basic terminology and examples of marketing, arts marketing, marketing research, corporate identity, image, logo, crisis management and others. Explores the longstanding dispute over the logo of the Zoo with artist Cihlář which led to complete corporate design change which has been introduced on the occassion of the celebration of 80 years of founding of Prague Zoo and crisis communications during the flood in 2002. Very briefly describes the fundamental historical moments, beginning with its founding.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990020067930106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV