Zobrazit minimální záznam

Self-presentation as the Part of Personal Marketing Strategy-Analysis of Political Speeches Between 2012-2014
dc.contributor.advisorOrban, Karol
dc.creatorOuahdjinová, Tereza
dc.date.accessioned2017-05-26T14:46:50Z
dc.date.available2017-05-26T14:46:50Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/63555
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje roli sebeprezentace jedince v komunikační situaci. V teoretické části jsou popsány základní principy marketingové strategie a vlivy, které motivují jedince k určitému způsobu jednání. Jako produkt vystavuje okolí své osobní kvality a demonstruje své schopnosti, jako marketingový manažer řídí jejich expozici a proměnu vzhledem k vývoji komunikační situace. Jeho cílem je získat požadované místo (postavení) v konkurenčním prostředí a důvěru okolí. Využívá k tomu různé přesvědčovací techniky, které formuluje do krátkodobých taktik, jejichž prostřednictvím naplňuje dílčí kroky, které jsou součástí celkové marketingové strategie zaměřené na úspěch a dosažení dlouhodobého cíle. V tomto procesu analyzuje prostředí trhu, oponenta v komunikaci i vlastní slabé a silné stránky. Poznatky posléze aplikuje v taktikách, které implementuje do komunikačního procesu, který je klíčový pro zpracovávání vysílaného sdělení a jeho interpretaci. Důležitou roli zde hrají přesvědčovací, popř. manipulativní schopnosti odesílatele sdělení. K vytvoření důvěryhodného dojmu za účelem přesvědčení protistrany, jedinec využívá nástroje verbální (argumentace) a nonverbální (gesta, mimika, paralingvistika apod.) komunikace. Tyto prvky sebeprezentace jsou rozebrány v aplikované části na politických...cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor's thesis is focused on the role of the self-presentation of the individual in a communication situation. In the theoretical part are described basic principles of a marketing strategy and forces, which motivate person to certain way of behaviour. As a product the individual shows his or her personal qualities and skills to surroundings, as a marketing manager he or she directs the presentation and the change of these, regarding a development of communication situation. His aim in this competitive environment is to gain the desired place (status) and the trust of others. In the process he uses various persuasive techniques which are formed into a short-term tactics and through them is he fulfilling partial steps, which makes the whole marketing strategy focused on a success and on an achievement of the long-term aim. In the process the individual analyses the market, opponents and his- or her-own strength and weakness. Later, person applies gained knowledge in tactics which he implements into the communication process that is crucial for the reception of a send message and its interpretation. Persuasive or manipulative skills of a speaker (the sender of the message) have here the important role. For a creation of the trustworthy impression are used tools of verbal (argumentation) and...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectSebeprezentacecs_CZ
dc.subjectmarketingová strategiecs_CZ
dc.subjecttaktikacs_CZ
dc.subjectSWOT analýzacs_CZ
dc.subjectargumentcs_CZ
dc.subjectnonverbální komunikacecs_CZ
dc.subjectnástroje přesvědčovánícs_CZ
dc.subjectproces komunikacecs_CZ
dc.subjectpředvolební debatacs_CZ
dc.subjectSelf-presentationen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjecttacticsen_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.subjectargumenten_US
dc.subjectnonverbal communicationen_US
dc.subjecttools of persuasionen_US
dc.subjectcommunication processen_US
dc.subjectpre-election debateen_US
dc.titleSebeprezentace jako součást marketingové strategie jedince - analýza politických projevů v letech 2012-2014cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-16
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId151944
dc.title.translatedSelf-presentation as the Part of Personal Marketing Strategy-Analysis of Political Speeches Between 2012-2014en_US
dc.contributor.refereeŠoltys, Otakar
dc.identifier.aleph002006794
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se věnuje roli sebeprezentace jedince v komunikační situaci. V teoretické části jsou popsány základní principy marketingové strategie a vlivy, které motivují jedince k určitému způsobu jednání. Jako produkt vystavuje okolí své osobní kvality a demonstruje své schopnosti, jako marketingový manažer řídí jejich expozici a proměnu vzhledem k vývoji komunikační situace. Jeho cílem je získat požadované místo (postavení) v konkurenčním prostředí a důvěru okolí. Využívá k tomu různé přesvědčovací techniky, které formuluje do krátkodobých taktik, jejichž prostřednictvím naplňuje dílčí kroky, které jsou součástí celkové marketingové strategie zaměřené na úspěch a dosažení dlouhodobého cíle. V tomto procesu analyzuje prostředí trhu, oponenta v komunikaci i vlastní slabé a silné stránky. Poznatky posléze aplikuje v taktikách, které implementuje do komunikačního procesu, který je klíčový pro zpracovávání vysílaného sdělení a jeho interpretaci. Důležitou roli zde hrají přesvědčovací, popř. manipulativní schopnosti odesílatele sdělení. K vytvoření důvěryhodného dojmu za účelem přesvědčení protistrany, jedinec využívá nástroje verbální (argumentace) a nonverbální (gesta, mimika, paralingvistika apod.) komunikace. Tyto prvky sebeprezentace jsou rozebrány v aplikované části na politických...cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor's thesis is focused on the role of the self-presentation of the individual in a communication situation. In the theoretical part are described basic principles of a marketing strategy and forces, which motivate person to certain way of behaviour. As a product the individual shows his or her personal qualities and skills to surroundings, as a marketing manager he or she directs the presentation and the change of these, regarding a development of communication situation. His aim in this competitive environment is to gain the desired place (status) and the trust of others. In the process he uses various persuasive techniques which are formed into a short-term tactics and through them is he fulfilling partial steps, which makes the whole marketing strategy focused on a success and on an achievement of the long-term aim. In the process the individual analyses the market, opponents and his- or her-own strength and weakness. Later, person applies gained knowledge in tactics which he implements into the communication process that is crucial for the reception of a send message and its interpretation. Persuasive or manipulative skills of a speaker (the sender of the message) have here the important role. For a creation of the trustworthy impression are used tools of verbal (argumentation) and...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990020067940106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV