Zobrazit minimální záznam

Manipulace ověřitelných informací
dc.contributor.advisorGregor, Martin
dc.creatorŠedek, Jan
dc.date.accessioned2017-05-26T15:12:38Z
dc.date.available2017-05-26T15:12:38Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/63692
dc.description.abstractTato práce se zabývá modelem Bayesovského přesvědčování, který charakterizuje optimální přesvědčovací signál. Nejprve ukážeme, že se v tomto modelu lze omezit na signál s konečným počtem realizací. Poté model rozšíříme o několik různých realistických omezení pro konstrukci signálů a ukážeme, že analýza rozšířeného modelu je výrazně jednodušší, pokud se přípustná množina maximalizačního problému nezvětšuje při přidávání dalších signálů. První omezení, které do modelu zavádíme, odstraňuje možnost předat přesvědčováním úplné informace a limituje přesnost signálu. Druhé omezení, které zavádíme, limituje množství informací, které lze přesvědčováním předat. Třetí a poslední omezení, které do modelu zavádíme, dává přesvědčovanému minimální úroveň užitku získaného přesvědčováním. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractIn this thesis we take the Bayesian persuasion model, impose a limitation on the signal space and subsequently derive the first order conditions for the equilibrium. Then we enhance the model for several different constraints. We find that the analysis is greatly facilitated if such constraints do not relax when more signals are added to the model. The first type of constraint is imposed to eliminate the perfectly informative persuasion mechanisms. The second type of constraint limits the total uncertainty reduction caused by the persuasion. Finally the third type of constraint is a participation constraint. It ensures a certain level of reservation utility for the persuaded party. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectstrategická komunikacecs_CZ
dc.subjectpřesvědčovací hracs_CZ
dc.subjectneúplná informacecs_CZ
dc.subjectověřitelné informacecs_CZ
dc.subjectStrategic Communicationen_US
dc.subjectPersuasion Gameen_US
dc.subjectImperfect Informationen_US
dc.subjectVerifable Evidenceen_US
dc.titleManipulating Verifiable Evidenceen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-22
dc.description.departmentInstitute of Economic Studiesen_US
dc.description.departmentInstitut ekonomických studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId152156
dc.title.translatedManipulace ověřitelných informacícs_CZ
dc.contributor.refereeČervinka, Michal
dc.identifier.aleph002010718
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEkonomiecs_CZ
thesis.degree.disciplineEconomicsen_US
thesis.degree.programEkonomické teoriecs_CZ
thesis.degree.programEconomicsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Institut ekonomických studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Institute of Economic Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csEkonomiecs_CZ
uk.degree-discipline.enEconomicsen_US
uk.degree-program.csEkonomické teoriecs_CZ
uk.degree-program.enEconomicsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá modelem Bayesovského přesvědčování, který charakterizuje optimální přesvědčovací signál. Nejprve ukážeme, že se v tomto modelu lze omezit na signál s konečným počtem realizací. Poté model rozšíříme o několik různých realistických omezení pro konstrukci signálů a ukážeme, že analýza rozšířeného modelu je výrazně jednodušší, pokud se přípustná množina maximalizačního problému nezvětšuje při přidávání dalších signálů. První omezení, které do modelu zavádíme, odstraňuje možnost předat přesvědčováním úplné informace a limituje přesnost signálu. Druhé omezení, které zavádíme, limituje množství informací, které lze přesvědčováním předat. Třetí a poslední omezení, které do modelu zavádíme, dává přesvědčovanému minimální úroveň užitku získaného přesvědčováním. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enIn this thesis we take the Bayesian persuasion model, impose a limitation on the signal space and subsequently derive the first order conditions for the equilibrium. Then we enhance the model for several different constraints. We find that the analysis is greatly facilitated if such constraints do not relax when more signals are added to the model. The first type of constraint is imposed to eliminate the perfectly informative persuasion mechanisms. The second type of constraint limits the total uncertainty reduction caused by the persuasion. Finally the third type of constraint is a participation constraint. It ensures a certain level of reservation utility for the persuaded party. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut ekonomických studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990020107180106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV