Zobrazit minimální záznam

Golden Circle of Fundraising
dc.contributor.advisorMoree, Dana
dc.creatorFreimann, Petr
dc.date.accessioned2020-08-17T09:12:47Z
dc.date.available2020-08-17T09:12:47Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/63706
dc.description.abstractFundraising se pro neziskové organizace stává kritickou disciplínou v jejich snaze o udržitelné financování. Kdo jej ovládne, naváže tolik potřebná partnerství s donory a získá tak nejenom klid pro své fungování, ale především svobodu pro svá rozhodnutí. Tato práce definuje podstatu tohoto procesu, tedy především vztah mezi neziskovou organizací a jejím fundraiserem, a následně mezi fundraiserem a donorem - cílem našeho zájmu. Dále představuje některé z možných cest úspěchu vzešlých z pole behaviorální ekonomie. Vše pak uzavírá téma Guerilla Fundraisingu, neboť bez pořádné propagace se o nás jen těžko kdo dozví.cs_CZ
dc.description.abstractFundraising is one of the most critical disciplines regarding the nongovernmental organization's market nowadays. Those who will master it are going to win the competition for the sustainability and freedom through the partnerships with the (major) donors. This thesis defines core of this process, it means the relationship between the NGO and it's fundraiser, and subsequently, between the fundraiser and any potential donor. Moreover, we are going to talk about the behavioral economy and couple of ways how we can use it in terms of Fundraising. Then the last part describes a bit from the Guerrilla marketing cuisine, as we can't do anything properly since we don't have any publicity about it.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.subjectFundraisingen_US
dc.subjectfundraiseren_US
dc.subjectdonoren_US
dc.subjectNGOen_US
dc.subjectsourcesen_US
dc.subjectgolden circleen_US
dc.subjectFundraisingcs_CZ
dc.subjectfundraisercs_CZ
dc.subjectdonorcs_CZ
dc.subjectNNOcs_CZ
dc.subjectzdrojecs_CZ
dc.subjectzlatý kruhcs_CZ
dc.titleZlatý kruh fundraisingucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-16
dc.description.departmentKatedra studií občanské společnostics_CZ
dc.description.departmentDepartment of Civil Society Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.identifier.repId140566
dc.title.translatedGolden Circle of Fundraisingen_US
dc.contributor.refereeMuhič Dizdarevič, Selma
dc.identifier.aleph002006832
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineCivil Sector Studiesen_US
thesis.degree.disciplineStudia občanského sektorucs_CZ
thesis.degree.programHumanitiesen_US
thesis.degree.programHumanitní studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Katedra studií občanské společnostics_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Department of Civil Society Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csStudia občanského sektorucs_CZ
uk.degree-discipline.enCivil Sector Studiesen_US
uk.degree-program.csHumanitní studiacs_CZ
uk.degree-program.enHumanitiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csFundraising se pro neziskové organizace stává kritickou disciplínou v jejich snaze o udržitelné financování. Kdo jej ovládne, naváže tolik potřebná partnerství s donory a získá tak nejenom klid pro své fungování, ale především svobodu pro svá rozhodnutí. Tato práce definuje podstatu tohoto procesu, tedy především vztah mezi neziskovou organizací a jejím fundraiserem, a následně mezi fundraiserem a donorem - cílem našeho zájmu. Dále představuje některé z možných cest úspěchu vzešlých z pole behaviorální ekonomie. Vše pak uzavírá téma Guerilla Fundraisingu, neboť bez pořádné propagace se o nás jen těžko kdo dozví.cs_CZ
uk.abstract.enFundraising is one of the most critical disciplines regarding the nongovernmental organization's market nowadays. Those who will master it are going to win the competition for the sustainability and freedom through the partnerships with the (major) donors. This thesis defines core of this process, it means the relationship between the NGO and it's fundraiser, and subsequently, between the fundraiser and any potential donor. Moreover, we are going to talk about the behavioral economy and couple of ways how we can use it in terms of Fundraising. Then the last part describes a bit from the Guerrilla marketing cuisine, as we can't do anything properly since we don't have any publicity about it.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra studií občanské společnostics_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990020068320106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV