Zobrazit minimální záznam

Comparison of Marketing Communication of TV shows Czechoslovakia's Got Talent and Talentmania
dc.contributor.advisorKlabíková Rábová, Tereza
dc.creatorŠnýdr, Martin
dc.date.accessioned2017-05-26T15:46:42Z
dc.date.available2017-05-26T15:46:42Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/63877
dc.description.abstractBakalářská práce Komparace marketingové komunikace televizních show Česko Slovensko má talent a Talentmania si klade za cíl v teoretické části nejprve popsat změny, které ovlivňují současnou situaci na lokálním i zahraničních mediálních trzích, formulovat základní charakteristiky marketingové komunikace mediálních společností, především televizí, a přiblížit nástroje využívané ke komunikaci mediálních produktů. Praktická část této bakalářské práce se věnuje analýze obsahu a komparaci marketingových kampaní dvou konkrétních televizních pořadů Česko Slovensko má talent a Talentmania, které na podzim 2010 odvysílaly komerční televize Prima, resp. Nova. Marketingová komunikace těchto show je porovnávána na základě veřejně dostupných mediálních výstupů (články z periodik napříč mediálním spektrem, rozhovory se zástupci managementu, analýzy sledovanosti, inzerce), oficiálních materiálů vysílatelů (oficiální propagační materiály, tiskové zprávy, prohlášení, televizní upoutávky, propagační fotografie), rozhovorů se zástupci televizí a interních materiálů poskytnutých marketingovými odděleními těchto televizí. Závěr práce shrnuje základní poznatky o marketingové komunikaci v televizní oblasti, rozdílnost pojetí kampaní dvou formátově podobných televizních pořadů vyplývající z komparace a předkládá...cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis, called 'A Comparison of the Marketing Communication for the Česko Slovensko má talent and Talentmania TV Shows', pursues the objective of describing, in the theoretical section, the changes that influence the current situation on local and foreign media markets, formulating the key features of media companies', in particular television broadcasters', marketing communication and describing the tools used for this communication. The practical section of this bachelor's thesis analyzes the content of and compares the marketing campaigns for two specific TV shows, Česko Slovensko má talent and Talentmania, aired by the commercial television stations Prima and Nova in the fall of 2010. Marketing communications for each of these shows are compared on the basis of publicly available media outputs (reports in periodicals across the range of media, interviews with representatives of the managements, analyses of ratings, and advertising), the broadcasters' official materials (official promotional materials, press releases, statements, TV trailers, promotional photographs), interviews with representatives of the TV stations, and in- house materials provided by the marketing departments of the TV stations. The conclusion of the thesis summarizes the key findings about marketing communication in...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectmédiacs_CZ
dc.subjecttelevizecs_CZ
dc.subjecttelevizní pořadcs_CZ
dc.subjecttalentová showcs_CZ
dc.subjecton-aircs_CZ
dc.subjectoff-aircs_CZ
dc.subjectselfpromotioncs_CZ
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectmediaen_US
dc.subjecttelevisonen_US
dc.subjectTV showen_US
dc.subjecttalent showen_US
dc.subjecton-airen_US
dc.subjectoff-airen_US
dc.subjectselfpromotionen_US
dc.titleKomparace marketingové komunikace televizních show Česko Slovensko má talent a Talentmaniacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-16
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId125947
dc.title.translatedComparison of Marketing Communication of TV shows Czechoslovakia's Got Talent and Talentmaniaen_US
dc.contributor.refereeKlimeš, David
dc.identifier.aleph002006795
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce Komparace marketingové komunikace televizních show Česko Slovensko má talent a Talentmania si klade za cíl v teoretické části nejprve popsat změny, které ovlivňují současnou situaci na lokálním i zahraničních mediálních trzích, formulovat základní charakteristiky marketingové komunikace mediálních společností, především televizí, a přiblížit nástroje využívané ke komunikaci mediálních produktů. Praktická část této bakalářské práce se věnuje analýze obsahu a komparaci marketingových kampaní dvou konkrétních televizních pořadů Česko Slovensko má talent a Talentmania, které na podzim 2010 odvysílaly komerční televize Prima, resp. Nova. Marketingová komunikace těchto show je porovnávána na základě veřejně dostupných mediálních výstupů (články z periodik napříč mediálním spektrem, rozhovory se zástupci managementu, analýzy sledovanosti, inzerce), oficiálních materiálů vysílatelů (oficiální propagační materiály, tiskové zprávy, prohlášení, televizní upoutávky, propagační fotografie), rozhovorů se zástupci televizí a interních materiálů poskytnutých marketingovými odděleními těchto televizí. Závěr práce shrnuje základní poznatky o marketingové komunikaci v televizní oblasti, rozdílnost pojetí kampaní dvou formátově podobných televizních pořadů vyplývající z komparace a předkládá...cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis, called 'A Comparison of the Marketing Communication for the Česko Slovensko má talent and Talentmania TV Shows', pursues the objective of describing, in the theoretical section, the changes that influence the current situation on local and foreign media markets, formulating the key features of media companies', in particular television broadcasters', marketing communication and describing the tools used for this communication. The practical section of this bachelor's thesis analyzes the content of and compares the marketing campaigns for two specific TV shows, Česko Slovensko má talent and Talentmania, aired by the commercial television stations Prima and Nova in the fall of 2010. Marketing communications for each of these shows are compared on the basis of publicly available media outputs (reports in periodicals across the range of media, interviews with representatives of the managements, analyses of ratings, and advertising), the broadcasters' official materials (official promotional materials, press releases, statements, TV trailers, promotional photographs), interviews with representatives of the TV stations, and in- house materials provided by the marketing departments of the TV stations. The conclusion of the thesis summarizes the key findings about marketing communication in...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990020067950106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV