Zobrazit minimální záznam

Difficulties of internal communication in the multinational company
dc.contributor.advisorŠoltys, Otakar
dc.creatorKvasničková, Anna
dc.date.accessioned2017-05-26T16:30:26Z
dc.date.available2017-05-26T16:30:26Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/64118
dc.description.abstractInterní komunikaci v organizaci je v současné době přikládán větší význam, než tomu bylo dříve. Důvodem je neustálé rozrůstání společností, ve kterých je zaručení efektivní interní komunikace stále těžší. Tato diplomová práce má za cíl zjisti, jak může vybraná společnost zlepšit svoji komunikaci se zaměstnanci. První část práce staví na komunikační teorii a konceptech, druhá část pak analyzuje stávající stav interní komunikace ve vybrané firmě. Výstupy z dotazníkového šetření a polostrukturovaného rozhovoru odhalily slabiny komunikace se zaměstnanci a společnosti bylo, na základě analýzy výstupů, předloženo doporučení ke zlepšení interní komunikace. Z analýzy vyplynuly jako nejčastější úskalí interní komunikace špatně zvolené komunikační médium, omezená možnost zpětné vazby, nedostatečná informovanost zaměstnanců, a jistou roli hrály i mezikulturní rozdíly. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe importance of corporate communication is even more highlighted nowadays than it has been couple years ago. The reason behind is that companies are constantly growing and effective employee communication within such companies is becoming more difficult. This Diploma thesis aimed to find out how to improve internal communication in selected company. For this purpose a solid communication theory has been presented and a real company chosen to be examined in the analytical part. The analytical part examined and wraped up outcomes from questionnaire and interviews. The outcome of the thesis offers an answer to a research question How can multinational company improve its employee communication and revealed opportunities for improvement. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectinterní komunikacecs_CZ
dc.subjectkomunikační bariérycs_CZ
dc.subjectmedia richness theorycs_CZ
dc.subjectmaletzkeho teoriecs_CZ
dc.subjectkulturní rozdílycs_CZ
dc.subjectinternal communicationen_US
dc.subjectcommunication barriersen_US
dc.subjectmedia richness theoryen_US
dc.subjectmaletzke theoryen_US
dc.subjectcultural differencesen_US
dc.titleÚskalí interní komunikace v mezinárodní firměcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-24
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId139231
dc.title.translatedDifficulties of internal communication in the multinational companyen_US
dc.contributor.refereeWolák, Radim
dc.identifier.aleph001786053
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csInterní komunikaci v organizaci je v současné době přikládán větší význam, než tomu bylo dříve. Důvodem je neustálé rozrůstání společností, ve kterých je zaručení efektivní interní komunikace stále těžší. Tato diplomová práce má za cíl zjisti, jak může vybraná společnost zlepšit svoji komunikaci se zaměstnanci. První část práce staví na komunikační teorii a konceptech, druhá část pak analyzuje stávající stav interní komunikace ve vybrané firmě. Výstupy z dotazníkového šetření a polostrukturovaného rozhovoru odhalily slabiny komunikace se zaměstnanci a společnosti bylo, na základě analýzy výstupů, předloženo doporučení ke zlepšení interní komunikace. Z analýzy vyplynuly jako nejčastější úskalí interní komunikace špatně zvolené komunikační médium, omezená možnost zpětné vazby, nedostatečná informovanost zaměstnanců, a jistou roli hrály i mezikulturní rozdíly. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe importance of corporate communication is even more highlighted nowadays than it has been couple years ago. The reason behind is that companies are constantly growing and effective employee communication within such companies is becoming more difficult. This Diploma thesis aimed to find out how to improve internal communication in selected company. For this purpose a solid communication theory has been presented and a real company chosen to be examined in the analytical part. The analytical part examined and wraped up outcomes from questionnaire and interviews. The outcome of the thesis offers an answer to a research question How can multinational company improve its employee communication and revealed opportunities for improvement. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990017860530106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV