Zobrazit minimální záznam

Transformation of visual image of american presidential election in magazines Time and Newsweek
dc.contributor.advisorLáb, Filip
dc.creatorJakešová, Tereza
dc.date.accessioned2017-05-26T16:33:12Z
dc.date.available2017-05-26T16:33:12Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/64133
dc.description.abstractDiplomová práce Proměna vizuální podoby americké prezidentské volební kampaně v týdenících Time a Newsweek se zabývá vizuálním zobrazením témat souvisejících s volbou amerického prezidenta ve zpravodajských časopisech v letech 1992 - 2012. Nejprve je v práci nastíněn vývoj moderní politické komunikace, politického marketingu a volebních kampaní s důrazem na současnost. Následující část práce se věnuje charakteristice zkoumaných periodik a současnému postavení zpravodajských časopisů na mediálním trhu. Na příkladu nedávné historie a současnosti časopisu Newsweek je popsán stav zpravodajských časopisů v digitální éře. V závěru teoretické části práce je stručně přiblíženo fungování amerického volebního systému. Praktická část práce pak prostřednictvím kvalitativní analýzy podrobně zkoumá obrazové materiály v časopisech Time a Newsweek týkající se amerických prezidentských voleb. Závěrem analýzy je vyhodnocení vývoje těchto materiálů mezi roky 1992 a 2012 v kontextu vývoje politické komunikace a aktuálního stavu mediální krajiny.cs_CZ
dc.description.abstractDiploma thesis Transformation of Visual Image of American Presidential Election in Magazines Time and Newsweek concentrates on visual depiction of topics related to the American presidential campaigns in newsweeklies between the years of 1992 and 2012. The first part of the thesis describes the development of modern political communication, political marketing and political campaigns. The following chapter is devoted to characterization of analyzed periodicals and to the current status of newsweeklies on the media market. The state of newsweeklies in the digital era is described by an example of the Newsweek magazine's current history and present. The American election system is briefly described in the end of the theroretical part of the thesis. A detailed research of visual materials dedicated to the American presidential campaigns in the Time and Newsweek magazines is carried out by the means of qualitative alalysis in the practical part of the thesis. The conclusion of the thesis evaluates the evolution of these materials between the years of 1992 and 2012 in the context of the development of the political communication and the current state of the media landscape.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectmédiacs_CZ
dc.subjectpolitická komunikacecs_CZ
dc.subjectpolitický marketingcs_CZ
dc.subjectvolební kampaňcs_CZ
dc.subjectvolbycs_CZ
dc.subjectTimecs_CZ
dc.subjectNewsweekcs_CZ
dc.subjectzpravodajský týdeníkcs_CZ
dc.subjectfotografiecs_CZ
dc.subjectmediaen_US
dc.subjectpolitical communicationen_US
dc.subjectpolitical marketingen_US
dc.subjectpolitical campaignen_US
dc.subjectelectionen_US
dc.subjectTimeen_US
dc.subjectNewsweken_US
dc.subjectnewsweeklyen_US
dc.subjectphotographyen_US
dc.titleProměna vizuální podoby americké prezidentské volební kampaně v týdenících Time a Newsweekcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-23
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId125894
dc.title.translatedTransformation of visual image of american presidential election in magazines Time and Newsweeken_US
dc.contributor.refereeTrampota, Tomáš
dc.identifier.aleph001786059
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce Proměna vizuální podoby americké prezidentské volební kampaně v týdenících Time a Newsweek se zabývá vizuálním zobrazením témat souvisejících s volbou amerického prezidenta ve zpravodajských časopisech v letech 1992 - 2012. Nejprve je v práci nastíněn vývoj moderní politické komunikace, politického marketingu a volebních kampaní s důrazem na současnost. Následující část práce se věnuje charakteristice zkoumaných periodik a současnému postavení zpravodajských časopisů na mediálním trhu. Na příkladu nedávné historie a současnosti časopisu Newsweek je popsán stav zpravodajských časopisů v digitální éře. V závěru teoretické části práce je stručně přiblíženo fungování amerického volebního systému. Praktická část práce pak prostřednictvím kvalitativní analýzy podrobně zkoumá obrazové materiály v časopisech Time a Newsweek týkající se amerických prezidentských voleb. Závěrem analýzy je vyhodnocení vývoje těchto materiálů mezi roky 1992 a 2012 v kontextu vývoje politické komunikace a aktuálního stavu mediální krajiny.cs_CZ
uk.abstract.enDiploma thesis Transformation of Visual Image of American Presidential Election in Magazines Time and Newsweek concentrates on visual depiction of topics related to the American presidential campaigns in newsweeklies between the years of 1992 and 2012. The first part of the thesis describes the development of modern political communication, political marketing and political campaigns. The following chapter is devoted to characterization of analyzed periodicals and to the current status of newsweeklies on the media market. The state of newsweeklies in the digital era is described by an example of the Newsweek magazine's current history and present. The American election system is briefly described in the end of the theroretical part of the thesis. A detailed research of visual materials dedicated to the American presidential campaigns in the Time and Newsweek magazines is carried out by the means of qualitative alalysis in the practical part of the thesis. The conclusion of the thesis evaluates the evolution of these materials between the years of 1992 and 2012 in the context of the development of the political communication and the current state of the media landscape.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990017860590106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV