Zobrazit minimální záznam

Image makers of the Czech Catholic Church, 2011-2013
dc.contributor.advisorHalada, Jan
dc.creatorVošalíková, Anna
dc.date.accessioned2017-05-26T16:44:21Z
dc.date.available2017-05-26T16:44:21Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/64195
dc.description.abstractCílem této práce je analyzovat české mediální prostředí mezi lety 2011-2013 se zaměřením na kauzy, které ovlivňují image katolické církve. V první části práce budu na církev nahlížet jako na firmu a posuzovat v tomto světle její komunikační aktivity. V následující části budu pak analyzovat kauzy, které se objevili na české mediální scéně mezi sledovanými lety a měli vliv na vnímání církve veřejností. Ve třetí části své práce se budu věnovat jednotlivým osobnostem, které na základě jejich aktivity v mediálním prostoru považuji za imagemakery katolické církve. V poslední části se zaměřím konkrétně na kauzu sporu o katedrálu sv. Víta, Václava a Vojtěcha. V závěru se zamyslím nad dalším směřováním komunikace katolické církve v Čechách.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of my thesis is to analyze Czech media throughout 2011-2013, focusing on events that influence the public opinion when it comes to the Catholic Church. In the first part of my thesis, I will consider the Church a company, applying a company's measures to the Churches' communication activities. The following part will be dedicated to an overview of each year and the events that took part in the creation of the image of the Catholic Church. The third part will hold an analysis of the persons, which have a hand in creating the image as well. Thanks to their activities in the field of media, I will consider them to be the Image makers of the Czech Catholic Church. The last part of my thesis will include a more thorough look at the problematic of the dispute over the Cathedral of St. Vitus, Wenceslas and Adalbert. The closure will offer my view of communication activities of the Catholic Church.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectCírkevcs_CZ
dc.subjectmédiacs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectimagemakeřics_CZ
dc.subjectrestitucecs_CZ
dc.subjectkatedrálacs_CZ
dc.subjectChurchen_US
dc.subjectMediaen_US
dc.subjectCommunicationen_US
dc.subjectImage makersen_US
dc.subjectRestitutionsen_US
dc.subjectCathedralen_US
dc.titleImagemakeři české katolické církve v období 2011-2013cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-16
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId138979
dc.title.translatedImage makers of the Czech Catholic Church, 2011-2013en_US
dc.contributor.refereeOrban, Karol
dc.identifier.aleph001783853
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem této práce je analyzovat české mediální prostředí mezi lety 2011-2013 se zaměřením na kauzy, které ovlivňují image katolické církve. V první části práce budu na církev nahlížet jako na firmu a posuzovat v tomto světle její komunikační aktivity. V následující části budu pak analyzovat kauzy, které se objevili na české mediální scéně mezi sledovanými lety a měli vliv na vnímání církve veřejností. Ve třetí části své práce se budu věnovat jednotlivým osobnostem, které na základě jejich aktivity v mediálním prostoru považuji za imagemakery katolické církve. V poslední části se zaměřím konkrétně na kauzu sporu o katedrálu sv. Víta, Václava a Vojtěcha. V závěru se zamyslím nad dalším směřováním komunikace katolické církve v Čechách.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of my thesis is to analyze Czech media throughout 2011-2013, focusing on events that influence the public opinion when it comes to the Catholic Church. In the first part of my thesis, I will consider the Church a company, applying a company's measures to the Churches' communication activities. The following part will be dedicated to an overview of each year and the events that took part in the creation of the image of the Catholic Church. The third part will hold an analysis of the persons, which have a hand in creating the image as well. Thanks to their activities in the field of media, I will consider them to be the Image makers of the Czech Catholic Church. The last part of my thesis will include a more thorough look at the problematic of the dispute over the Cathedral of St. Vitus, Wenceslas and Adalbert. The closure will offer my view of communication activities of the Catholic Church.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990017838530106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV