Zobrazit minimální záznam

Loyalty programs: Tesco Case Study
dc.contributor.advisorDolanská, Nora
dc.creatorSvobodová, Veronika
dc.date.accessioned2017-05-26T16:44:54Z
dc.date.available2017-05-26T16:44:54Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/64198
dc.description.abstractJedná se o bakalářskou práci na téma Programy loajality: případová studie Tesco. Práce se dělí na dvě části, z nichž první je teoretická. V této pasáži je věnován prostor obecně pojmu loajalita v kontextu marketingu a až následně je uvedena samotná definice programů loajality. Tato část také zahrnuje rozdělení věrnostních programů dle jejich cílové skupiny, stručně popisuje i historii schémat loajality a následně je tato část věnována efektivitě programů, která je podle mnohých teoretiků diskutabilní. Z toho důvodu jsou v této části uvedeny pro ilustraci i některé empirické studie a zároveň je zmíněno i jejich dělení. Druhá polovina práce se věnuje společnosti Tesco, která je nejprve stručně představena, následně je popsána její historie, v níž je například také zmíněn první pokus společnosti o zavedení programu loajality. Následně se práce věnuje konkrétně věrnostnímu programu Clubcard. Nejprve je popsán vznik původního konceptu z Británie a jeho první testování, následně je prezentována česká verze programu. V rámci této pasáže je vysvětlen princip sbírání bodů a odměn a podmínky v členství v programu. Práce je doplněna vizuály zobrazující kvartální Clubcard vyúčtování a kampaň, která doprovázela spuštění programu v České republice.cs_CZ
dc.description.abstractThis is a bachelor thesis concerning titled Loyalty programs: Tesco Case Study. This thesis is divided into two parts of which the first one is theoretical. In this part the term loyalty is defined in the context of marketing and subsequently the definition of the term loyalty program is presented. This part also includes a typology of loyalty programs based on their target group, a brief history o loyalty schemes and finally the efficiency of these programs. This topic is much discussed among theoreticians so that is why there are empirical studies and their typology included in this part. The second part of this thesis is focused on Tesco. First the company is briefly introduced and next the history of Tesco is described (in this part the first attempt to introduce a loyalty program is mentioned). Subsequently the Clubcard loyalty scheme is described. This part starts with description creative process and tests of the first versions. Then the Czech version of this loyalty program is described including the principle of collecting points, calculating their value and conditions of participating in the program. The thesis is accompanied with visuals of Clubcard quarterly statement (point billing) and campaign that accompanied the official launch of the program in Czech Republic.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleProgramy loajality: případová studie Tescocs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-17
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId138881
dc.title.translatedLoyalty programs: Tesco Case Studyen_US
dc.contributor.refereeKoudelková, Petra
dc.identifier.aleph001784189
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csJedná se o bakalářskou práci na téma Programy loajality: případová studie Tesco. Práce se dělí na dvě části, z nichž první je teoretická. V této pasáži je věnován prostor obecně pojmu loajalita v kontextu marketingu a až následně je uvedena samotná definice programů loajality. Tato část také zahrnuje rozdělení věrnostních programů dle jejich cílové skupiny, stručně popisuje i historii schémat loajality a následně je tato část věnována efektivitě programů, která je podle mnohých teoretiků diskutabilní. Z toho důvodu jsou v této části uvedeny pro ilustraci i některé empirické studie a zároveň je zmíněno i jejich dělení. Druhá polovina práce se věnuje společnosti Tesco, která je nejprve stručně představena, následně je popsána její historie, v níž je například také zmíněn první pokus společnosti o zavedení programu loajality. Následně se práce věnuje konkrétně věrnostnímu programu Clubcard. Nejprve je popsán vznik původního konceptu z Británie a jeho první testování, následně je prezentována česká verze programu. V rámci této pasáže je vysvětlen princip sbírání bodů a odměn a podmínky v členství v programu. Práce je doplněna vizuály zobrazující kvartální Clubcard vyúčtování a kampaň, která doprovázela spuštění programu v České republice.cs_CZ
uk.abstract.enThis is a bachelor thesis concerning titled Loyalty programs: Tesco Case Study. This thesis is divided into two parts of which the first one is theoretical. In this part the term loyalty is defined in the context of marketing and subsequently the definition of the term loyalty program is presented. This part also includes a typology of loyalty programs based on their target group, a brief history o loyalty schemes and finally the efficiency of these programs. This topic is much discussed among theoreticians so that is why there are empirical studies and their typology included in this part. The second part of this thesis is focused on Tesco. First the company is briefly introduced and next the history of Tesco is described (in this part the first attempt to introduce a loyalty program is mentioned). Subsequently the Clubcard loyalty scheme is described. This part starts with description creative process and tests of the first versions. Then the Czech version of this loyalty program is described including the principle of collecting points, calculating their value and conditions of participating in the program. The thesis is accompanied with visuals of Clubcard quarterly statement (point billing) and campaign that accompanied the official launch of the program in Czech Republic.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990017841890106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV