Zobrazit minimální záznam

Marketing in floorball
dc.contributor.advisorŠtědroň, Bohumír
dc.creatorHejl, Jan
dc.date.accessioned2017-05-26T16:57:31Z
dc.date.available2017-05-26T16:57:31Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/64268
dc.description.abstractNázev: Marketing ve florbale Cíle práce: Hlavním cílem práce je navrhnout použitelná marketingová doporučení florbalovému klubu FB Hurrican Karlovy Vary. Metody: Mezi metody použité v této bakalářské práci patří rozhovor pomocí návodu, PEST analýza a SWOT analýza. Výsledky: Výsledkem práce je návrh dvou konkrétních reklamních kampaní, které by měl klub zohlednit a použít za účelem získání zájmu karlovarských sportovních fanoušků. K dalším výsledkům lze řadit i popis detailního postupu vedoucího k úspěšnému oslovení potrenciálních partnerů klubu. Klíčová slova: florbal, sportovní klub, marketingový mix, marketingová komunikace, sponzoring, FB Hurrican K. Vary, reklamní kampaňcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing in floorball Objectives: The main objective of this thesis is to propose marketing recommendations applicable to the floorball club FB Hurrican. Methods: The method used in this bachelor thesis is threefold: firstly an interview in accordance to the instruction, secondly the PEST analysis and in the third place SWOT analysis. Results: The aim of the thesis is to put forward two particular ad campaigns, which shall be taken into consideration and used for the sake of winning the interest of the local fans in Karlovy Vary. Furthermore the aim is also to describe the manager`s process of approaching potential club partners. Key words: floorball, sport club, marketing mix, marketing communication, sponzoring, FB Hurrican Karlovy Vary, advertising campaignen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectflorbalcs_CZ
dc.subjectsportovní klubcs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectsponzoringcs_CZ
dc.subjectFB Hurrican Karlovy Varycs_CZ
dc.subjectreklamní kampanňcs_CZ
dc.subjectfloorballen_US
dc.subjectsport cluben_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectsponzoringen_US
dc.subjectFB Hurrican Karlovy Varyen_US
dc.subjectadvertising campaignen_US
dc.titleMarketing ve florbalucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-05-13
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId129583
dc.title.translatedMarketing in floorballen_US
dc.contributor.refereeProcházka, Jan
dc.identifier.aleph001775884
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketing ve florbale Cíle práce: Hlavním cílem práce je navrhnout použitelná marketingová doporučení florbalovému klubu FB Hurrican Karlovy Vary. Metody: Mezi metody použité v této bakalářské práci patří rozhovor pomocí návodu, PEST analýza a SWOT analýza. Výsledky: Výsledkem práce je návrh dvou konkrétních reklamních kampaní, které by měl klub zohlednit a použít za účelem získání zájmu karlovarských sportovních fanoušků. K dalším výsledkům lze řadit i popis detailního postupu vedoucího k úspěšnému oslovení potrenciálních partnerů klubu. Klíčová slova: florbal, sportovní klub, marketingový mix, marketingová komunikace, sponzoring, FB Hurrican K. Vary, reklamní kampaňcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing in floorball Objectives: The main objective of this thesis is to propose marketing recommendations applicable to the floorball club FB Hurrican. Methods: The method used in this bachelor thesis is threefold: firstly an interview in accordance to the instruction, secondly the PEST analysis and in the third place SWOT analysis. Results: The aim of the thesis is to put forward two particular ad campaigns, which shall be taken into consideration and used for the sake of winning the interest of the local fans in Karlovy Vary. Furthermore the aim is also to describe the manager`s process of approaching potential club partners. Key words: floorball, sport club, marketing mix, marketing communication, sponzoring, FB Hurrican Karlovy Vary, advertising campaignen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990017758840106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV