Užití nových technologií na poli in-store marketingové komunikace v České republice a zahraničí
The Use of New Technology in the Field of In-store Marketing Communication in the Czech Republic and Abroad
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/64724Identifikátory
SIS: 151908
Kolekce
- Kvalifikační práce [18346]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Slavík, Jan
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
16. 6. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
In-store marketingová komunikace, POP, nová média, nové technologie, retail, nákupní centra, iBeacon, bluetooth, LCD, mobilní technologie, NFCKlíčová slova (anglicky)
In-store marketing communication, POP, new media, new technologies, retail business, shopping centers, iBeacon, bluetooth, LCD, mobile technologies, malls, NFCBakalářská práce "Užití nových technologií na poli in-store marketingové komunikace v České republice a v zahraničí" se zabývá využitím nových technologií, jako je technologie iBeacon, LCD monitory, mobilní technologie a různé typy interaktivních zařízení (např. iPad) v místě prodeje. Teoretická část se snaží stručně popsat problematiku in-store marketingové komunikace, její nástroje a fungování. Dále seznamuje se základními pojmy vážícími se k in-store marketingové komunikaci. Rozebírá typy nových technologií, které se užívají v tomto typu marketingové komunikace a jejich funkčnost. V praktické části této práce jsou teoretické poznatky o nových technologiích implementovány na reálné prostředí českých obchodních center, specificky na centrum Černý Most a Palladium. Informace o využití těchto technologií jsou získávány především z elektronických a knižních zdrojů, popis českých obchodních center vychází z vlastního pozorování a konzultace s vedením obou center. Cílem práce je popsat možnosti využití nových technologií v tomto typu komunikace a popsat jejich reálné užití v ČR. Závěrem práce jsou pak případná doporučení vycházející jak z vlastního pozorování, tak z rešerše užití podobných technologií jinde ve světě.
The bachelor's thesis entitled "The Use of New Technology in the Field of In- store Marketing Communication in the Czech Republic and Abroad" adresses the use of new technologies, like the iBeacon technology, LCD monitors, mobile technologies, iPads and other interactive devices in the in-store marketing communication & point of sale. The theoretical part is mainly focused on the explanation of basic terms connected to in-store marketing, it's tools and whole functionality. In the practical part the theoretical knowledge is then implemented into the reality of czech shopping malls. More specifically onto the Černý Most shopping center & Palladium shopping center. The information about the subject is aquiered mainly by my own field reasearch and also by consultation with the people working in this particular field of marketing. The aim of this bachelor's thesis is to describe possibilities connected to new technlogies in this type of marketing communication and also to inform about their usage today in Czech Republic. The final summary holds mainly recommendations for czech market about implementation of these technologies.