Zobrazit minimální záznam

Comparison of Brand Building of Lev Praha and Slovan Bratislava in 2012-2014
dc.contributor.advisorHalada, Jan
dc.creatorNykl, Jan
dc.date.accessioned2017-05-26T18:36:05Z
dc.date.available2017-05-26T18:36:05Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/64806
dc.description.abstractBakalářská práce "Komparace budování značky Lev Praha a Slovan Bratislava v letech 2012- 2014" popisuje a porovnává fungování dvou hokejových značek, které se ve vymezeném období účastnily Kontinentální hokejové ligy. Cílem práce je na základě teoretických a praktických poznatků porovnat dvě sportovní značky a zjistit, čím jsou si podobné a čím se odlišují. V teoretické části práce pojednává o marketingu a jeho nástrojích, o specifikách sportovního marketingu a o jednotlivých aspektech tvořících značku. Charakteristika Kontinentální hokejové ligy byla do práce zahrnuta nejen proto, že se jí oba kluby účastní, ale také pro pochopení širších souvislostí, jež mají dopad na obě značky. Praktická část čerpá převážně z klubových médií a zpravodajských portálů a zabývá se nejprve pražským klubem, poté i bratislavským. Zevrubně popisuje jednak historii a identitu značek, jednak jejich cílovou skupinu a prvky značky. Dále rozebírá proces budování značky, jenž zahrnuje analýzu trhu a konkurence, aktuální stav značky a její společenskou odpovědnost. Poslední část je věnována marketingovým aktivitám klubů, do nichž spadá komunikace s fanoušky, médii, sponzory a veřejností. Závěrečná kapitola komparuje obě značky na základě předložených faktů.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis entitled "Comparison of Brand Building of Lev Praha and Slovan Bratislava in 2012-2014" describes and compares two hockey brands which participated in the Kontinental Hockey League within delineated period of time. The aim of the thesis is a comparison of two sports brands based on theoretical and practical findings. Furthermore, I would like to highlight both similar and different aspects of the aforementioned brands. In the theoretical part, the thesis presents basics of marketing and its tools, sport marketing and brand building. In addition, the profile of the Kontinental Hockey League is included due to participation of both clubs and also in order to clarify the broader context with the impact on brands. The practical part commences with an analysis of Lev Praha and then continues with Slovan Bratislava. Internal club resources, news portals and online sources were used so as to analyse these brands. The thesis describes in detail their history and identity, as well as their target groups and brand elements. Moreover, I also analyse the brand building process including information about the market and main competitors, the current state of brand and CSR activities. Lastly, the thesis focuses on marketing activities, especially on communication with fans, media, sponsors...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectLev Prahacs_CZ
dc.subjectSlovan Bratislavacs_CZ
dc.subjectznačkacs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectsportcs_CZ
dc.subjecthokejový klubcs_CZ
dc.subjectKHLcs_CZ
dc.subjectidentita značkycs_CZ
dc.subjectprvky značkycs_CZ
dc.subjectspolečenská odpovědnostcs_CZ
dc.subjectLev Prahaen_US
dc.subjectSlovan Bratislavaen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectsporten_US
dc.subjecthockey cluben_US
dc.subjectKHLen_US
dc.subjectbrand identityen_US
dc.subjectbrand elementsen_US
dc.subjectcorporate social responsibilityen_US
dc.titleKomparace budování značky Lev Praha a Slovan Bratislava v letech 2012-2014cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-15
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId151943
dc.title.translatedComparison of Brand Building of Lev Praha and Slovan Bratislava in 2012-2014en_US
dc.contributor.refereeOrban, Karol
dc.identifier.aleph002006643
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Komparace budování značky Lev Praha a Slovan Bratislava v letech 2012- 2014" popisuje a porovnává fungování dvou hokejových značek, které se ve vymezeném období účastnily Kontinentální hokejové ligy. Cílem práce je na základě teoretických a praktických poznatků porovnat dvě sportovní značky a zjistit, čím jsou si podobné a čím se odlišují. V teoretické části práce pojednává o marketingu a jeho nástrojích, o specifikách sportovního marketingu a o jednotlivých aspektech tvořících značku. Charakteristika Kontinentální hokejové ligy byla do práce zahrnuta nejen proto, že se jí oba kluby účastní, ale také pro pochopení širších souvislostí, jež mají dopad na obě značky. Praktická část čerpá převážně z klubových médií a zpravodajských portálů a zabývá se nejprve pražským klubem, poté i bratislavským. Zevrubně popisuje jednak historii a identitu značek, jednak jejich cílovou skupinu a prvky značky. Dále rozebírá proces budování značky, jenž zahrnuje analýzu trhu a konkurence, aktuální stav značky a její společenskou odpovědnost. Poslední část je věnována marketingovým aktivitám klubů, do nichž spadá komunikace s fanoušky, médii, sponzory a veřejností. Závěrečná kapitola komparuje obě značky na základě předložených faktů.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis entitled "Comparison of Brand Building of Lev Praha and Slovan Bratislava in 2012-2014" describes and compares two hockey brands which participated in the Kontinental Hockey League within delineated period of time. The aim of the thesis is a comparison of two sports brands based on theoretical and practical findings. Furthermore, I would like to highlight both similar and different aspects of the aforementioned brands. In the theoretical part, the thesis presents basics of marketing and its tools, sport marketing and brand building. In addition, the profile of the Kontinental Hockey League is included due to participation of both clubs and also in order to clarify the broader context with the impact on brands. The practical part commences with an analysis of Lev Praha and then continues with Slovan Bratislava. Internal club resources, news portals and online sources were used so as to analyse these brands. The thesis describes in detail their history and identity, as well as their target groups and brand elements. Moreover, I also analyse the brand building process including information about the market and main competitors, the current state of brand and CSR activities. Lastly, the thesis focuses on marketing activities, especially on communication with fans, media, sponsors...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990020066430106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV