Zobrazit minimální záznam

Celebrating the Hussite Triennium as an example of church public communication
dc.contributor.advisorOrban, Karol
dc.creatorKubrová, Alžběta
dc.date.accessioned2017-05-26T18:49:15Z
dc.date.available2017-05-26T18:49:15Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/64876
dc.description.abstractTato práce se zabývá církevní komunikací v ČR, se zaměřením na Církev československou. V případové studii nahlíží na církev jako na organizaci s firemní komunikací a zkoumá konkrétní kampaň Husovských slavností 2015 z pohledu marketingového. Cílem práce bylo zjistit specifika církevní komunikace CČSH a přijít s novými doporučeními. Ta jsou shrnuta na konci práce v deseti bodech. Text postupuje od velmi obecné části o komunikaci ke specifikům komunikace ve veřejném prostoru, ke komunikaci církví a nakonec ke komunikaci Církve československé husitské. Práce byla vytvořena v průběhu vzniku kampaně Husovských slavností a kromě zkušeností autorky využívá především schémat z Cornellisenovy Corporate Communication a z Kotlerovy knihy Marketing in the Public Sector.cs_CZ
dc.description.abstractThis work is concerned with church communication in the Czech Republic, focusing on the Czechoslovak Hussite Church. Using case study, it looks at it as the church is organization with its own corporate communication and examines a concrete campaign ‚the Hus Fest 2015' from the marketing perspective. The aim of the text is to find the specifics of church communication of the Czechoslovak Hussite Church and to come up with new recomendations. These are summed up at the end in ten key points. The text proceeds from a very general part about communication to differences in public sector communication trought church communication to end with the specifics of The C. H. church communication. The writing was formed during the process of developing the campaign of Hus Fest. Besides the author's experience, it draws particulary from the schemes of Cornellisen's Corporate Communiaction and Kotler's Marketing in the Public Sector.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectcírkevní komunikacecs_CZ
dc.subjectinstitucecs_CZ
dc.subjectCírkev československá husitskács_CZ
dc.subjectcírkevní marketingcs_CZ
dc.subjectchurch communicationen_US
dc.subjectinstitutionen_US
dc.subjectThe Czechoslovak Hussite Churchen_US
dc.subjectchurch marketingen_US
dc.titleOslavy Husovského triénia jako příklad církevní komunikace s veřejnostícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-16
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId151938
dc.title.translatedCelebrating the Hussite Triennium as an example of church public communicationen_US
dc.contributor.refereePilati, Miroslava
dc.identifier.aleph002006807
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá církevní komunikací v ČR, se zaměřením na Církev československou. V případové studii nahlíží na církev jako na organizaci s firemní komunikací a zkoumá konkrétní kampaň Husovských slavností 2015 z pohledu marketingového. Cílem práce bylo zjistit specifika církevní komunikace CČSH a přijít s novými doporučeními. Ta jsou shrnuta na konci práce v deseti bodech. Text postupuje od velmi obecné části o komunikaci ke specifikům komunikace ve veřejném prostoru, ke komunikaci církví a nakonec ke komunikaci Církve československé husitské. Práce byla vytvořena v průběhu vzniku kampaně Husovských slavností a kromě zkušeností autorky využívá především schémat z Cornellisenovy Corporate Communication a z Kotlerovy knihy Marketing in the Public Sector.cs_CZ
uk.abstract.enThis work is concerned with church communication in the Czech Republic, focusing on the Czechoslovak Hussite Church. Using case study, it looks at it as the church is organization with its own corporate communication and examines a concrete campaign ‚the Hus Fest 2015' from the marketing perspective. The aim of the text is to find the specifics of church communication of the Czechoslovak Hussite Church and to come up with new recomendations. These are summed up at the end in ten key points. The text proceeds from a very general part about communication to differences in public sector communication trought church communication to end with the specifics of The C. H. church communication. The writing was formed during the process of developing the campaign of Hus Fest. Besides the author's experience, it draws particulary from the schemes of Cornellisen's Corporate Communiaction and Kotler's Marketing in the Public Sector.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990020068070106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV