Skeletální animace
Skeletal Animation
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/6488Identifikátory
SIS: 41285
Kolekce
- Kvalifikační práce [11216]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Maršálek, Lukáš
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Aplikovaná informatika
Katedra / ústav / klinika
Katedra softwarového inženýrství
Datum obhajoby
26. 6. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Skeletální animace a prostorová optimalizace animačních dat je v současné počítačové grafice stále živé téma a otevřený problém. Cílem této práce je nalezení jednoduchého, efektivního a snadno implementovatelného algoritmu, který poskytne řešení problému za pomoci aproximace zdrojových dat neuniformními neracionálními B-splines s výhledem na budoucí práci, jak dále tuto metodu zlepšovat a zefektivňovat.
Skeletal animation and spatial optimization of animation data is still an open problem in contemporary computer graphics. The contribution of this work is to provide a functional, effective and easily implementable solution of the optimization problem with the help of the keyframe fitting and approximation by non uniform non rational B-splines with an outlook on what improvements can make this method even more flexible and useful.