In-Store marketingové aktivity Bageterie Boulevard v letech 2014 a 2015 s důrazem na jazykovou složku komunikace
In-Store Marketing of Bageterie Boulevard in the Second Half of the Year 2012 Accenting the Linguistic Component of Communication
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/64886Identifikátory
SIS: 125927
Kolekce
- Kvalifikační práce [18346]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hejlová, Denisa
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
16. 6. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Bageterie Boulevard, rychlé občerstvení, in-store marketing, místo prodeje, jazyková analýza, reklamní textKlíčová slova (anglicky)
Bageterie Boulevard, fast food, in-store marketing, point of sale, linguistic analysis, advertising textTato bakalářská práce se zabývá in-store marketingovými aktivitami českého řetězce rychlého občerstvení Bageterie Boulevard. V jejich rámci klade důraz na jazykové hledisko. Prostor je věnován deskriptivní analýze in-store nástrojů užívaných v průběhu roku 2014 a prvního čtvrtletí roku 2015 na vzorku tří vybraných pražských provozoven řetězce. Po krátkém představení společnosti uvádí první část práce do problematiky in-store marketingu a problematiky reklamních textů. Nastavuje teoretický rámec a vybírá konkrétní nástroje a prostředky, na jejichž základě jsou in- store marketingové aktivity Bageterie Boulevard dále popisovány. Pátrá po základních specifických aspektech in-store marketingu řetězců rychlého občerstvení. Ve své druhé části se práce zabývá samotnou analýzou jednotlivých vybraných prvků prostřednictvím deskripce. Popisuje přítomnost a podobu dlouhodobých i krátkodobých in-store marketingových prostředků i psaných a hovorových sdělení v místech prodeje, respektive v částech pro zákazníka viditelných. U verbální komunikace se věnuje zejména popisu zajímavých jazykových prvků. Všímá si rozdílů mezi jednotlivými provozovnami s důrazem na prodejní atmosféru místa.
This bachelor thesis describes in-store marketing activities of the czech fast food restaurant chain Bageterie Boulevard. It highlights linguistic aspects of these activities. The thesis deals with a description of used in-store marketing tools during 2014 and the first quarter of 2015 in three chosen Bageterie Boulevard restaurants in Prague. After a short introduction of the company a first part introduces a reader to the problematics of in-store marketing and the problematics of advertising texts. It chooses specific tools and instruments and also sets a theoretic framework for a further description in a second part of the thesis. It looks for basic specifics of fast food restaurants in-store marketing. The second part of the thesis includes a descriptive analysis of chosen aspects itself. It describes a presence and a form of both long and short-term in-store marketing instruments and also written and spoken messages in visible parts of point of sale. Within verbal communication it highlights interesting linguistic components. The thesis also notices differences in store atmosphere within the chosen restaurants.