Zobrazit minimální záznam

Federal Elections 1998: Personalisation of German Politics during Gerhard Schröder's Chancellorship
dc.contributor.advisorShavit, Anna
dc.creatorDo Thu, Trang
dc.date.accessioned2017-05-26T19:00:56Z
dc.date.available2017-05-26T19:00:56Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/64939
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectpolitická komunikacecs_CZ
dc.subjectpersonalizacecs_CZ
dc.subjectGerhard Schrödercs_CZ
dc.subjectpolitainmentcs_CZ
dc.subjectspolkové volby 1998cs_CZ
dc.subjectSPDcs_CZ
dc.subjectpolitical communicationen_US
dc.subjectpersonificationen_US
dc.subjectGerhard Schröderen_US
dc.subjectpolitainmenten_US
dc.subjectBundestag election 1998en_US
dc.subjectSPDen_US
dc.titleSpolkové volby 1998: Personalizace německé politiky za kancléřství Gerharda Schrödracs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-16
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId151921
dc.title.translatedFederal Elections 1998: Personalisation of German Politics during Gerhard Schröder's Chancellorshipen_US
dc.contributor.refereeKlimeš, David
dc.identifier.aleph002006817
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990020068170106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV