Zobrazit minimální záznam

Matketing communication TEPfaktor
dc.contributor.advisorJanák, Vladimír
dc.creatorZavadilová, Zuzana
dc.date.accessioned2017-05-27T22:29:15Z
dc.date.available2017-05-27T22:29:15Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/65358
dc.description.abstractNázev: Marketingová komunikace firmy TEPfaktor Cíle: Hlavním cílem této práce je zhodnocení stávající marketingové komunikace firmy TEPfaktor a vytvoření vlastního návrhu na zlepšení komunikace. K vytvoření návrhu bylo nutné provést marketingový výzkum, abychom mohli zjistit stávající marketingové nástroje, které firma používá a vnímání jednotlivých nástrojů zákazníky. Metody: V práci byla použita metoda kvalitativní v podobě rozhovoru a kvantitativní v podobě dotazníku. Rozhovor byl použit na zjištění podrobných informací o firmě a používaných marketingových nástrojů. Díky dotazníku byly shromážděny data od zákazníků firmy. Výsledky: Data z rozhovoru s pracovníky marketingového oddělení firmy a data z dotazníkového šetření, byla zpracována v praktické části. Na základě zpracování údajů byl vytvořen návrh na novou marketingovou komunikaci firmy TEPfaktor, převážně pro získání nových zákazníků. Klíčová slova: Marketingová komunikace, nové trendy v marketingu, marketingový výzkum, dotazník.cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing communication of the TEPfaktor company Objectives: The main aim of this thesis was the evaluation of actual marketing communication of the TEPfactor company and creating a proposal for making it better. For creating this proposal was necessary to do marketing research to find out actual marketing tools which this company use and its perception by the customers. Methods: In this thesis was used qualitative (interview) and quantitative (question blank) methods. Interview was used to find out detailed information about the company and also about the actual marketing tools. Due to question blank was collected datas by customers of this company. Results: Datas from interview with workers from marketing department and datas from written survey were utilized in practical part of this thesis. On the base of this utilization was created a proposal of new marketing communication of the TEPfactor company, mainly for getting new customers. Keywords: Marketing communication, new trends in marketing, marketing research, question blank.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectMarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectnové trendy v markeringucs_CZ
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.subjectdotazníkcs_CZ
dc.subjectMarketing communications,new trends in marketingen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectquestion blanken_US
dc.titleMarketingová komunikace firmy TEPfaktorcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-12
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId125451
dc.title.translatedMatketing communication TEPfaktoren_US
dc.contributor.refereeOmcirk, Vilém
dc.identifier.aleph001852948
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingová komunikace firmy TEPfaktor Cíle: Hlavním cílem této práce je zhodnocení stávající marketingové komunikace firmy TEPfaktor a vytvoření vlastního návrhu na zlepšení komunikace. K vytvoření návrhu bylo nutné provést marketingový výzkum, abychom mohli zjistit stávající marketingové nástroje, které firma používá a vnímání jednotlivých nástrojů zákazníky. Metody: V práci byla použita metoda kvalitativní v podobě rozhovoru a kvantitativní v podobě dotazníku. Rozhovor byl použit na zjištění podrobných informací o firmě a používaných marketingových nástrojů. Díky dotazníku byly shromážděny data od zákazníků firmy. Výsledky: Data z rozhovoru s pracovníky marketingového oddělení firmy a data z dotazníkového šetření, byla zpracována v praktické části. Na základě zpracování údajů byl vytvořen návrh na novou marketingovou komunikaci firmy TEPfaktor, převážně pro získání nových zákazníků. Klíčová slova: Marketingová komunikace, nové trendy v marketingu, marketingový výzkum, dotazník.cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing communication of the TEPfaktor company Objectives: The main aim of this thesis was the evaluation of actual marketing communication of the TEPfactor company and creating a proposal for making it better. For creating this proposal was necessary to do marketing research to find out actual marketing tools which this company use and its perception by the customers. Methods: In this thesis was used qualitative (interview) and quantitative (question blank) methods. Interview was used to find out detailed information about the company and also about the actual marketing tools. Due to question blank was collected datas by customers of this company. Results: Datas from interview with workers from marketing department and datas from written survey were utilized in practical part of this thesis. On the base of this utilization was created a proposal of new marketing communication of the TEPfactor company, mainly for getting new customers. Keywords: Marketing communication, new trends in marketing, marketing research, question blank.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990018529480106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV