Zobrazit minimální záznam

Supervision as a Means of Professional Development for Social Workers Social-Legal Protection of Children
dc.contributor.advisorVorlová, Marie
dc.creatorRábová, Michaela
dc.date.accessioned2017-05-26T20:28:19Z
dc.date.available2017-05-26T20:28:19Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/65417
dc.description.abstractV bakalářské práci s názvem "Supervize jako prostředek profesního růstu sociálních pracovníků sociálně- právní ochrany dětí" se zabývám supervizí sociálních pracovků výše uvedeného oddělení. Teoretická část je členěna na dvě stěžejní kapitoly a to kapitola věnojící se socálně-právní ochraně dětí a supervizi. Nejdříve vymezuji sociálně-právní ochranu dětí, kdo ji poskytuje, komu je poskytována a jaké metody socilní práce jsou při ní využívány. V oblastech působení socilního pracovníka SPOD, se snažím poukážat na náročnost profese a tím větší náchynlnost ke vzniku syndromu vyhoření, na který může preventivně působit supervize. Supevizi je dále věnován zbytek prostoru teoretická části, kde se zabývám tím, co supervize představuje, kdo jsou její účastníci a jaký je její proces. Následně se již věnuji vyhodnocení dotazníkového šetření, jež má za úkol zjistit, zda sociální pracovníci OSPOD považují supervizi za přínosnou/ potřebnou, vzhledem k náročnosti jejich profese a tyto přínozsy pojmenovat. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractIn the thesis entitled "Supervisionas a means of professional development for social workers social-legal protection of children" deals with the supervision of social workers above mentioned department. The theoretical part is divided into two main chapters and a chapter devoted to the social and legal protection of children and supervision. First, define the social legal protection of children, who provides it, who are learning and what social work methods are used in it. The areas of activity of social workers put. I ty show the performance of the profession and the greater suscepti- bility to bornout syndrome, to which may act preventively supervision. Supervision is also dedicated to the rest of the space theoretical part where I disctibe what constitutes supevision, who are the participants and what is the process. Subsequently has been devoted to the evaluation of the survey, which is requited to determine whether social workers OSPOD consider supervision as beneficial/necessary, due to the demands of their profession and to name these benefits. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakultacs_CZ
dc.titleSupervize jako prostředek profesního růstu sociálních pracovníků oddělení sociálně-právní ochrany dětícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-11
dc.description.departmentJaboken_US
dc.description.departmentJabokcs_CZ
dc.description.facultyEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyProtestant Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId154735
dc.title.translatedSupervision as a Means of Professional Development for Social Workers Social-Legal Protection of Childrenen_US
dc.contributor.refereeMašát, Vladimír
dc.identifier.aleph001852559
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePastorační a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.disciplinePastoral and Social Worken_US
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Worken_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csEvangelická teologická fakulta::Jabokcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enProtestant Theological Faculty::Jaboken_US
uk.faculty-name.csEvangelická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enProtestant Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csETFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPastorační a sociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enPastoral and Social Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csNedostatečněcs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csV bakalářské práci s názvem "Supervize jako prostředek profesního růstu sociálních pracovníků sociálně- právní ochrany dětí" se zabývám supervizí sociálních pracovků výše uvedeného oddělení. Teoretická část je členěna na dvě stěžejní kapitoly a to kapitola věnojící se socálně-právní ochraně dětí a supervizi. Nejdříve vymezuji sociálně-právní ochranu dětí, kdo ji poskytuje, komu je poskytována a jaké metody socilní práce jsou při ní využívány. V oblastech působení socilního pracovníka SPOD, se snažím poukážat na náročnost profese a tím větší náchynlnost ke vzniku syndromu vyhoření, na který může preventivně působit supervize. Supevizi je dále věnován zbytek prostoru teoretická části, kde se zabývám tím, co supervize představuje, kdo jsou její účastníci a jaký je její proces. Následně se již věnuji vyhodnocení dotazníkového šetření, jež má za úkol zjistit, zda sociální pracovníci OSPOD považují supervizi za přínosnou/ potřebnou, vzhledem k náročnosti jejich profese a tyto přínozsy pojmenovat. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enIn the thesis entitled "Supervisionas a means of professional development for social workers social-legal protection of children" deals with the supervision of social workers above mentioned department. The theoretical part is divided into two main chapters and a chapter devoted to the social and legal protection of children and supervision. First, define the social legal protection of children, who provides it, who are learning and what social work methods are used in it. The areas of activity of social workers put. I ty show the performance of the profession and the greater suscepti- bility to bornout syndrome, to which may act preventively supervision. Supervision is also dedicated to the rest of the space theoretical part where I disctibe what constitutes supevision, who are the participants and what is the process. Subsequently has been devoted to the evaluation of the survey, which is requited to determine whether social workers OSPOD consider supervision as beneficial/necessary, due to the demands of their profession and to name these benefits. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Jabokcs_CZ
dc.identifier.lisID990018525590106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV