dc.contributor.advisor | Mazáčová, Nataša | |
dc.creator | Vernerová, Jitka | |
dc.date.accessioned | 2017-05-26T21:01:56Z | |
dc.date.available | 2017-05-26T21:01:56Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/65598 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce pojednává o způsobech trávení volného času dětmi druhého stupně základní školy a klade si za cíl zkoumat, jak významný vliv má v této oblasti vhodné působení ze strany jednotlivých výchovných činitelů. Práce je rozvržena do dvou částí, teoretické a praktické. První část objasňuje pojem "volný čas" a zdůrazňuje vliv správné výchovy v tomto čase. Teoretickou část pak uzavírají kapitoly o osobnosti, vývoji a momentálních dispozicích dětí ve středním školním věku. V praktické části jsou uvedeny výsledky empirického výzkumu, v němž byla převážně použita kombinace metody dotazníkového šetření a analýzy dat. Výzkum je rozdělen do dvou tematických celků. Nejdříve jsou uvedeny výsledky analýzy toho, jak na svůj volný čas pohlíží žáci 8. ročníků základní školy. Ve druhé části jsou výsledky šetření, které se zabývalo pohledem učitelů na problematiku důležitosti smysluplného trávení volného času jejich žáků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | The master thesis discusses ways of spending free time by children of secondary school and aims to examine the significant impact of appropriate action by the various educational agents. The work is divided into two parts. Theoretical and practical. The first part explains the concept of "free time" and emphasizes the impact of right influence at this time. Theoretical part concludes with chapters dedicated to the personality, development and availability of children in middle school age.The practical part contains the results of an empiric research,which was mainly used a combination of a questionnaire survey and data analysis. The research is divided into two thematic units. First, there are the results of data analysis that focus on question how kids of 8th grade see their leisure time. The second part of the survey results, which dealt with with the issue of teacher's view on the importance of meaningful leisure activities of their students. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Volný čas žáků druhého stupně základní školy | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2014 | |
dcterms.dateAccepted | 2014-09-08 | |
dc.description.department | HTF - Katedra učitelství | cs_CZ |
dc.description.faculty | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Hussite Theological Faculty | en_US |
dc.identifier.repId | 150623 | |
dc.title.translated | Leisure Time of Students of second Grade of Elementary school | en_US |
dc.contributor.referee | Váňová, Miroslava | |
dc.identifier.aleph | 001852453 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství náboženství, etiky a filozofie | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teaching of Religion, Ethics and Philosophy | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Husitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelství | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Hussite Theological Faculty | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | HTF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství náboženství, etiky a filozofie | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teaching of Religion, Ethics and Philosophy | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce pojednává o způsobech trávení volného času dětmi druhého stupně základní školy a klade si za cíl zkoumat, jak významný vliv má v této oblasti vhodné působení ze strany jednotlivých výchovných činitelů. Práce je rozvržena do dvou částí, teoretické a praktické. První část objasňuje pojem "volný čas" a zdůrazňuje vliv správné výchovy v tomto čase. Teoretickou část pak uzavírají kapitoly o osobnosti, vývoji a momentálních dispozicích dětí ve středním školním věku. V praktické části jsou uvedeny výsledky empirického výzkumu, v němž byla převážně použita kombinace metody dotazníkového šetření a analýzy dat. Výzkum je rozdělen do dvou tematických celků. Nejdříve jsou uvedeny výsledky analýzy toho, jak na svůj volný čas pohlíží žáci 8. ročníků základní školy. Ve druhé části jsou výsledky šetření, které se zabývalo pohledem učitelů na problematiku důležitosti smysluplného trávení volného času jejich žáků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | The master thesis discusses ways of spending free time by children of secondary school and aims to examine the significant impact of appropriate action by the various educational agents. The work is divided into two parts. Theoretical and practical. The first part explains the concept of "free time" and emphasizes the impact of right influence at this time. Theoretical part concludes with chapters dedicated to the personality, development and availability of children in middle school age.The practical part contains the results of an empiric research,which was mainly used a combination of a questionnaire survey and data analysis. The research is divided into two thematic units. First, there are the results of data analysis that focus on question how kids of 8th grade see their leisure time. The second part of the survey results, which dealt with with the issue of teacher's view on the importance of meaningful leisure activities of their students. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelství | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990018524530106986 | |