Zobrazit minimální záznam

Usage of internet social networks in clubs from Tipsport extra-league of ice hockey
dc.contributor.advisorŠtědroň, Bohumír
dc.creatorGrund, Lukáš
dc.date.accessioned2017-05-27T00:37:00Z
dc.date.available2017-05-27T00:37:00Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/66687
dc.description.abstractNázev: Využití internetových sociálních sítí kluby hokejové Tipsport extraligy Cíle: Cílem práce je na základě dostupných dat zanalyzovat a porovnat komunikaci vybraných hokejových klubů na zvolených sociálních sítích. Facebooková komunikace těchto klubů bude zhodnocena podle určených kritérií. Metody: Sběr a popisná analýza dat, komparace, klasifikace na základě zvolených kritérií. Výsledky: Zásadním zjištěním, které práce přinesla, je skutečnost, že pravidelnou a profesionálně vedenou komunikací na všech čtyřech zvolených sítích se prezentují pouze tři extraligové kluby, a to HC Kometa Brno, HC Sparta Praha a HC ČSOB Pojišťovna Pardubice. V komunikaci na Facebooku si na základě hodnocení podle zvolených kritérií počíná nejlépe pardubický klub. Veškerá získaná data jsou sepsána v praktické části práce. Klíčová slova: Internet, sociální síť, prognóza, hokejový klub, Tipsport extraligacs_CZ
dc.description.abstractTitle: Usage of internet social networks in clubs from Tipsport extra-league of ice hockey Objectives: The aim of the work is to analyse and compare communication of selected ice hockey clubs on selected social networks based on available data. Facebook communication of these clubs will be evaluated based on selected criteria. Methods: Collection and descriptive analysis of data, comparison, classification based on selected criteria. Results: Only clubs HC Kometa Brno, HC Sparta Praha and HC ČSOB Pojišťovna Pardubice communicate professionally and regularly on all four selected social networks. Ice hockey club from Pardubice is the best in communication on Facebook based on selected criteria. All results are listed in the practical part of this work. Keywords: Internet, social network, prognosis, ice hockey club, Tipsport extra- leagueen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectInternetcs_CZ
dc.subjectsociální síťcs_CZ
dc.subjectprognózacs_CZ
dc.subjecthokejový klubcs_CZ
dc.subjectTipsport extraligacs_CZ
dc.subjectInterneten_US
dc.subjectsocial networken_US
dc.subjectprognosisen_US
dc.subjectice hockey cluben_US
dc.subjectTipsport extra-leagueen_US
dc.titleVyužití internetových sociálních sítí kluby hokejové Tipsport extraligycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-05-06
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId148381
dc.title.translatedUsage of internet social networks in clubs from Tipsport extra-league of ice hockeyen_US
dc.contributor.refereeOmcirk, Vilém
dc.identifier.aleph001995870
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Využití internetových sociálních sítí kluby hokejové Tipsport extraligy Cíle: Cílem práce je na základě dostupných dat zanalyzovat a porovnat komunikaci vybraných hokejových klubů na zvolených sociálních sítích. Facebooková komunikace těchto klubů bude zhodnocena podle určených kritérií. Metody: Sběr a popisná analýza dat, komparace, klasifikace na základě zvolených kritérií. Výsledky: Zásadním zjištěním, které práce přinesla, je skutečnost, že pravidelnou a profesionálně vedenou komunikací na všech čtyřech zvolených sítích se prezentují pouze tři extraligové kluby, a to HC Kometa Brno, HC Sparta Praha a HC ČSOB Pojišťovna Pardubice. V komunikaci na Facebooku si na základě hodnocení podle zvolených kritérií počíná nejlépe pardubický klub. Veškerá získaná data jsou sepsána v praktické části práce. Klíčová slova: Internet, sociální síť, prognóza, hokejový klub, Tipsport extraligacs_CZ
uk.abstract.enTitle: Usage of internet social networks in clubs from Tipsport extra-league of ice hockey Objectives: The aim of the work is to analyse and compare communication of selected ice hockey clubs on selected social networks based on available data. Facebook communication of these clubs will be evaluated based on selected criteria. Methods: Collection and descriptive analysis of data, comparison, classification based on selected criteria. Results: Only clubs HC Kometa Brno, HC Sparta Praha and HC ČSOB Pojišťovna Pardubice communicate professionally and regularly on all four selected social networks. Ice hockey club from Pardubice is the best in communication on Facebook based on selected criteria. All results are listed in the practical part of this work. Keywords: Internet, social network, prognosis, ice hockey club, Tipsport extra- leagueen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990019958700106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV