Dopady činnosti corporate identity na image klubu ČEZ Basketball Nymburk
Impact of Corporate Identity activities on the image of ČEZ Basketball Nymburk
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/66731Identifikátory
SIS: 134945
Kolekce
- Kvalifikační práce [8841]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Crossan, William Morea
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
7. 5. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
marketingový výzkum, dotazníkové šetření, firemní identita, firemní image, basketbalový klubKlíčová slova (anglicky)
marketing research, questionnaire, corporate identity, corporate image, basketball clubNázev: Dopady činnosti corporate identity na image klubu ČEZ Basketball Nymburk. Cíle: Cílem diplomové práce je zjistit, jak diváci pražských domácích zápasů vnímají jednotlivé prvky corporate identity klubu ČEZ Basketball Nymburk, následně zanalyzovat celkovou image klubu v očích těchto diváků a v neposlední řadě pomocí dotazníkového šetření zjistit problematické oblasti sloužící jako podnět k návrhům a doporučením. Metody: K získání informací byla použita kvantitativní metoda dotazníkového šetření zajišťující větší počet respondentů. Respondenti byli dotazováni písemně a elektronicky. Důležitým zdrojem informací byla také neformální interview vedená s managementem klubu a diváky. K interpretaci získaných dat byly kromě grafů použity statistické funkce aritmetický průměr, medián, modus, šikmost, špičatost a směrodatná odchylka. Výsledky: Z marketingového výzkumu bylo zjištěno, že fanoušci vnímají image klubu ČEZ Basketball Nymburk spíše pozitivně. Vykrystalizovaly však některé problematické oblasti v jednotlivých prvcích corporate identity, kde by management klubu mohl realizovat změny vedoucí k posílení identity a kladného vnímání klubu. Klíčová slova: marketingový výzkum, dotazníkové šetření, firemní identita, firemní image, basketbalový klub
Title: Impact of corporate identity activities on the image of ČEZ Basketball Nymburk Objectives: The goal of this thesis is to determine how Prague home games spectators perceive each corporate identity components of the club ČEZ Basketball Nymburk, subsequently to analyze overall club image in the eyes of the spectators and to determine problematic areas using questionnaire which is serving as a stimulus for suggestions and recommendations. Methods: In the thesis was used quantitative method of questionnaire survey to provide greater number of respondents. Respondents were questioned in writing and electronically. Important source of information were also interviews with the club management and spectators. For interpretation of gained data were used graphs and statistical functions arithmetic average, median, modus, skewness, kurtosis and standard deviation. Results: Marketing research has shown that spectators perceive image of the club ČEZ Basketball Nymburk rather positively. However, some problematic areas has crystalized in particular components of the corporate identity where the club management can implement changes to strengthen the identity and positive perception of the club. Keywords: marketing research, questionnaire, corporate identity, corporate image, basketball club