Analýza komunikačních aktivit charitativního projektu Světluška v letech 2010-2013
The Analysis of Communication Activities of Charity project Světluška in 2010-2013
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/67653Identifikátory
SIS: 138854
Kolekce
- Kvalifikační práce [18346]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Orban, Karol
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
17. 6. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Světluška, veřejná, sbírka, nezisková, organizace, marketingová, komunikace, strategie, plánování, výzkum, značka, vnímání, povědomíKlíčová slova (anglicky)
Světluška, public, fundraising, non-profit, organization, marketing, communication, strategy, planning, research, brand, perception, awarenessBakalářská práce Analýza komunikačních aktivit charitativního projektu Světluška v letech 2010 - 2013 analyzuje komunikaci neziskové společnosti Světluška v daném období. Práce v první části rozebírá zaměření, poslání a počátky Světluščiny činnosti na poli neziskového sektoru a pomoci nevidomým v České republice. Další část je věnována nejen komunikační strategii od počátku činnosti v roce 2003 do analyzovaného období, ale také strategickému plánování a marketingu neziskových společností obecně. V následujícím oddílu se práce zaměřuje na komunikaci projektu Světluška v období 2010 - 2013 z hlediska cílových skupin, cílů a konkrétních komunikačních aktivit. V práci je poté popsán vlastní výzkum znalosti a vnímání značky Světluška, analýza získaných dat a vyhodnocení. Práce také obsahuje doporučení, jak by projekt mohl v budoucnosti komunikovat, a to na základě studia současné komunikace a výsledků výzkumu.
Bachelor thesis The Analysis of communication activities of charity project Světluška in 2010 - 2013 analyses communication of non-profit organization Světluška in mentioned period. In the first part, it focuses on general concentration, function and beginnings of Světluška's activity in non-profit market and field of helping to blind people in Czech Republic. Furthermore, it deals not only with communication from founding in 2003 to 2010, but also with strategy planning and marketing of non-profit organizations in general. In the next part, thesis focuses on communication in 2010 - 2013; this includes for example defining target groups, objectives and particular communication activities. Authorial research of brand perception and awareness follows, along with data analysis and evaluation. Thesis also includes suggestions how project could communicate in the future which is based on current communication's analysis and outcomes of research.