Zobrazit minimální záznam

Analyze online communication of European Parlament focused on Czech republic
dc.contributor.advisorShavit, Anna
dc.creatorVotrubová, Martina
dc.date.accessioned2017-05-27T06:08:15Z
dc.date.available2017-05-27T06:08:15Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/68284
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectEvropský parlamentcs_CZ
dc.subjecteurovolby 2014cs_CZ
dc.subjectTwittercs_CZ
dc.subjectFacebookcs_CZ
dc.subjectoficiální webová stránka EPcs_CZ
dc.subjectČeská republikacs_CZ
dc.subjectonline marketingcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectpolitická komunikacecs_CZ
dc.subjectEuropean Parliamenten_US
dc.subjectEuro-elections 2014en_US
dc.subjectTwitteren_US
dc.subjectFacebooken_US
dc.subjectOfficial web page of European Parliamenten_US
dc.subjectCzech republicen_US
dc.subjectOnline marketingen_US
dc.subjectMarketing communicationen_US
dc.subjectPolitical communicationen_US
dc.titleAnalýza komunikace Evropského parlamentu se zaměřením na Českou republikucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-16
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId138976
dc.title.translatedAnalyze online communication of European Parlament focused on Czech republicen_US
dc.contributor.refereeKlimeš, David
dc.identifier.aleph001783730
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990017837300106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV