Zobrazit minimální záznam

Integration of Foreign Student into a Primary Education
dc.contributor.advisorStará, Jana
dc.creatorPlocková, Nikola
dc.date.accessioned2021-03-26T16:24:22Z
dc.date.available2021-03-26T16:24:22Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/68379
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou inkluze a integrace žáků s odlišným mateřským jazykem v českých základních školách a poukazuje na připravenost českých škol a učitelů na příchod a integraci těchto žáků. Teoretická část práce je zaměřena převážně na popis doporučených postupů integrace a inkluze žáků s odlišným mateřským jazykem. V empirické části jsou zpracována data z pozorování výuky, rozhovorů s učiteli, výchovnou poradkyní, řediteli škol i rozhovory a kazuistické studie žáků s odlišným mateřským jazykem. Výzkumným přístupem je případová studie inkluze žáků s odlišným mateřským jazykem a dotazníkové šetření. KLÍČOVÁ SLOVA Mateřský jazyk, multikulturní, inkluze, integrace, cizinec, diskriminace, migrace, azylant, individuální vzdělávací plán.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis deals with the inclusion and integration of pupils with a different mother tongue in Czech elementary schools and point to the readiness of Czech schools and teachers for the integration of these pupils. The theoretical part is mainly focused on describing the best practices of integration and inclusion of pupils with a different mother tongue. In the empirical part are processed data from observations of lessons, interviews with teachers, educational consultant, school principals and interviews and published case studies of students with a different mother tongue. Research case study approach is the inclusion of pupils with a different mother tongue and the questionnaire. KEYWORDS Mother tongue, multicultural, inclusion, integration, foreigner, discrimination, migration, seeker, individual study plan.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectMother languageen_US
dc.subjectmulticulturalen_US
dc.subjectinclusionen_US
dc.subjectintegrationen_US
dc.subjectforeigneren_US
dc.subjectdiscriminationen_US
dc.subjectmigrationen_US
dc.subjectseekeren_US
dc.subjectindividual study planen_US
dc.subjectMateřský jazykcs_CZ
dc.subjectmultikulturnícs_CZ
dc.subjectinkluzecs_CZ
dc.subjectintegracecs_CZ
dc.subjectcizineccs_CZ
dc.subjectdiskriminacecs_CZ
dc.subjectmigracecs_CZ
dc.subjectazylantcs_CZ
dc.subjectindividuální vzdělávací pláncs_CZ
dc.titleIntegrace žáka cizince do procesu primárního vzdělávánícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-05-20
dc.description.departmentKatedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId146935
dc.title.translatedIntegration of Foreign Student into a Primary Educationen_US
dc.contributor.refereeHoráčková, Klára
dc.identifier.aleph002001228
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá problematikou inkluze a integrace žáků s odlišným mateřským jazykem v českých základních školách a poukazuje na připravenost českých škol a učitelů na příchod a integraci těchto žáků. Teoretická část práce je zaměřena převážně na popis doporučených postupů integrace a inkluze žáků s odlišným mateřským jazykem. V empirické části jsou zpracována data z pozorování výuky, rozhovorů s učiteli, výchovnou poradkyní, řediteli škol i rozhovory a kazuistické studie žáků s odlišným mateřským jazykem. Výzkumným přístupem je případová studie inkluze žáků s odlišným mateřským jazykem a dotazníkové šetření. KLÍČOVÁ SLOVA Mateřský jazyk, multikulturní, inkluze, integrace, cizinec, diskriminace, migrace, azylant, individuální vzdělávací plán.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis deals with the inclusion and integration of pupils with a different mother tongue in Czech elementary schools and point to the readiness of Czech schools and teachers for the integration of these pupils. The theoretical part is mainly focused on describing the best practices of integration and inclusion of pupils with a different mother tongue. In the empirical part are processed data from observations of lessons, interviews with teachers, educational consultant, school principals and interviews and published case studies of students with a different mother tongue. Research case study approach is the inclusion of pupils with a different mother tongue and the questionnaire. KEYWORDS Mother tongue, multicultural, inclusion, integration, foreigner, discrimination, migration, seeker, individual study plan.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1
dc.contributor.consultantHoráčková, Klára
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990020012280106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV