Zobrazit minimální záznam

Problems of post production in photojournalism on the example of the World Press Photo competition
dc.contributor.advisorLáb, Filip
dc.creatorŠedivá, Pavla
dc.date.accessioned2017-05-27T09:46:21Z
dc.date.available2017-05-27T09:46:21Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/69376
dc.description.abstractCílem této práce je popsat problém digitální postprodukce na příkladu fotografií soutěže World Press Photo. Teoretická část bakalářské práce se věnuje redefinici standardu fotožurnalismu a vnímání digitální postprodukce konzumenty médií. Praktická část obsahuje případové studie fotografií, které byly ze soutěže vyřazeny nebo se staly předmětem diskuse a rozhovor s Markem E. Johnsonem z NPPA. Součástí jsou také dva dotazníky, které zkoumají vnímání digitální postprodukce ze strany konzumentů médiálních sdělení a z pohledu vítězů soutěže World Press Photo.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to describe problem of digital postproduction on the example of the pictures from World Press Photo contest. Theoretical part of this thesis deals with the redefinition of standard of photojournalism and with the perception of digital postproduction by media consumers. Practical part contains case studies of photographs that have been disqualified or have become the subject of controversy and an interview with Mark E. Johnson from NPPA. This part also includes two questionnaires, which examine the perception of digital postproduction by media consumers and winners of World Press Photo contest.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectfotografiecs_CZ
dc.subjectWorld Press Photocs_CZ
dc.subjectdigitální postprodukcecs_CZ
dc.subjectmanipulacecs_CZ
dc.subjectetikacs_CZ
dc.subjectphotographyen_US
dc.subjectWorld Press Photoen_US
dc.subjectdigital post-productionen_US
dc.subjectmanipulationen_US
dc.subjectethicsen_US
dc.titleProblémy postprodukce ve fotožurnalismu na příkladu soutěže World Press Photocs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-18
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId152393
dc.title.translatedProblems of post production in photojournalism on the example of the World Press Photo competitionen_US
dc.contributor.refereeLábová, Alena
dc.identifier.aleph002010167
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem této práce je popsat problém digitální postprodukce na příkladu fotografií soutěže World Press Photo. Teoretická část bakalářské práce se věnuje redefinici standardu fotožurnalismu a vnímání digitální postprodukce konzumenty médií. Praktická část obsahuje případové studie fotografií, které byly ze soutěže vyřazeny nebo se staly předmětem diskuse a rozhovor s Markem E. Johnsonem z NPPA. Součástí jsou také dva dotazníky, které zkoumají vnímání digitální postprodukce ze strany konzumentů médiálních sdělení a z pohledu vítězů soutěže World Press Photo.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this bachelor thesis is to describe problem of digital postproduction on the example of the pictures from World Press Photo contest. Theoretical part of this thesis deals with the redefinition of standard of photojournalism and with the perception of digital postproduction by media consumers. Practical part contains case studies of photographs that have been disqualified or have become the subject of controversy and an interview with Mark E. Johnson from NPPA. This part also includes two questionnaires, which examine the perception of digital postproduction by media consumers and winners of World Press Photo contest.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020101670106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV