dc.contributor.advisor | Ortová, Marie | |
dc.creator | Matějovská, Anna | |
dc.date.accessioned | 2017-05-27T10:21:43Z | |
dc.date.available | 2017-05-27T10:21:43Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/69570 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce s názvem Individuální vzdělávací plán pro dítě s mentální retardací v předškolním věku se zabývá různými aspekty při sestavování individuálního vzdělávacího plánu. Nejprve porovnává vývoj intaktního dítěte s vývojem dítěte s mentální retardací. Dále představuje etiologii a stupně mentální retardace a to, jak mentální retardace ovlivňuje vyvíjející se osobnost. V další části práce pojednává o zásadách přístupu k dítěti s mentální retardací. Nakonec práce seznamuje se samotným IVP, s jeho obsahem, tvorbou, oblastmi rozvoje, popisuje rozdíl IVP pro dítě v mateřské škole speciální a pro dítě integrované do běžné mateřské školy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | This bachelor's thesis called The Individual Educational Plan for a Child with Intellectual Disability in Preschool Age deals with different aspects of compiling of an individual educational plan (IEP). At first it compares the development of an intact child with the development of a child with intellectual disability. Farther it introduces the etiology and the grades of intellectual disability and how the intellectual disability affects a developing personality. In the next section the work deals with the principals of stance to a child with intellectual disorder. In the end the work presents the IEP itself, with its contents, its formation, areas of development, it describes the difference between IEP for a child in a special kindergarten and the one for a child in a regular kindergarten. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Evangelická teologická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Individuální vzdělávací plán pro dítě s mentální retardací v předškolním věku | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2015 | |
dcterms.dateAccepted | 2015-06-22 | |
dc.description.department | Jabok | en_US |
dc.description.department | Jabok | cs_CZ |
dc.description.faculty | Evangelická teologická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Protestant Theological Faculty | en_US |
dc.identifier.repId | 167545 | |
dc.title.translated | The Individual Educational Plan for a Child with Intellectual Disability in Preschool Age | en_US |
dc.contributor.referee | Klimešová, Anna | |
dc.identifier.aleph | 002016474 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pastorační a sociální práce | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pastoral and Social Work | en_US |
thesis.degree.program | Sociální práce | cs_CZ |
thesis.degree.program | Social Work | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Evangelická teologická fakulta::Jabok | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Protestant Theological Faculty::Jabok | en_US |
uk.faculty-name.cs | Evangelická teologická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Protestant Theological Faculty | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | ETF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pastorační a sociální práce | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pastoral and Social Work | en_US |
uk.degree-program.cs | Sociální práce | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Social Work | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato bakalářská práce s názvem Individuální vzdělávací plán pro dítě s mentální retardací v předškolním věku se zabývá různými aspekty při sestavování individuálního vzdělávacího plánu. Nejprve porovnává vývoj intaktního dítěte s vývojem dítěte s mentální retardací. Dále představuje etiologii a stupně mentální retardace a to, jak mentální retardace ovlivňuje vyvíjející se osobnost. V další části práce pojednává o zásadách přístupu k dítěti s mentální retardací. Nakonec práce seznamuje se samotným IVP, s jeho obsahem, tvorbou, oblastmi rozvoje, popisuje rozdíl IVP pro dítě v mateřské škole speciální a pro dítě integrované do běžné mateřské školy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | This bachelor's thesis called The Individual Educational Plan for a Child with Intellectual Disability in Preschool Age deals with different aspects of compiling of an individual educational plan (IEP). At first it compares the development of an intact child with the development of a child with intellectual disability. Farther it introduces the etiology and the grades of intellectual disability and how the intellectual disability affects a developing personality. In the next section the work deals with the principals of stance to a child with intellectual disorder. In the end the work presents the IEP itself, with its contents, its formation, areas of development, it describes the difference between IEP for a child in a special kindergarten and the one for a child in a regular kindergarten. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Jabok | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020164740106986 | |