Zobrazit minimální záznam

Multi-agentní model trhu softwaru
dc.contributor.advisorKukačka, Jiří
dc.creatorBureš, Michal
dc.date.accessioned2017-05-27T10:47:21Z
dc.date.available2017-05-27T10:47:21Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/69713
dc.description.abstractTato bakalářská práce je aplikací agentního modelování na trh softwarových produktů. Naším cílem je odvodit a implementovat nový model softwarového trhu, jelikož výzkum v této oblasti je zanedbatelný. Text práce se zabývá především odvozením modelu a popisem metodologie. Také jsou diskutovány specifické rysy trhu softwarových produktů, které jsou použity jako předpoklady modelu. Na jejich základu navrhneme model softwarového trhu s komplexním chováním zákazníků. Model je testován pomocí aplikace implementované za tímto účelem. Pomocí této aplikace jsou testovány reakce modelu na dynamické změny parametrů. Součástí práce je také scénář, kde aplikujeme náš model na trh herních enginů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractIn this thesis we apply agent-based modelling methodology on the software market. We derive and implement an original model of the market as the research in this field seems negligible. The work focuses mainly on the derivation of the model and explanation of the methodology. Specific features of the software market are discussed and presented as assumptions of the model. Based on these principles we construct a model of the software market with complex customer behaviour. In the end we test our model in an application we developed solely for this purpose. Responses of the model to dynamic modifications of individual parameters are tested using the application. A simple case scenario in which we apply the model on the dynamic market of game engines is presented. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectmulti-agentní modelcs_CZ
dc.subjectcenové strategiecs_CZ
dc.subjectsoftwarecs_CZ
dc.subjectmaximalizace ziskucs_CZ
dc.subjectfreemium modelcs_CZ
dc.subjectagent-based modelen_US
dc.subjectpricing strategiesen_US
dc.subjectsoftwareen_US
dc.subjectprofit maximisationen_US
dc.subjectfreemium modelen_US
dc.titleAgent-Based Model of the Software Marketen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-16
dc.description.departmentInstitute of Economic Studiesen_US
dc.description.departmentInstitut ekonomických studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId151210
dc.title.translatedMulti-agentní model trhu softwarucs_CZ
dc.contributor.refereeKlinger, Tomáš
dc.identifier.aleph002006780
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEkonomie a financecs_CZ
thesis.degree.disciplineEconomics and Financeen_US
thesis.degree.programEkonomické teoriecs_CZ
thesis.degree.programEconomicsen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Institut ekonomických studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Institute of Economic Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csEkonomie a financecs_CZ
uk.degree-discipline.enEconomics and Financeen_US
uk.degree-program.csEkonomické teoriecs_CZ
uk.degree-program.enEconomicsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce je aplikací agentního modelování na trh softwarových produktů. Naším cílem je odvodit a implementovat nový model softwarového trhu, jelikož výzkum v této oblasti je zanedbatelný. Text práce se zabývá především odvozením modelu a popisem metodologie. Také jsou diskutovány specifické rysy trhu softwarových produktů, které jsou použity jako předpoklady modelu. Na jejich základu navrhneme model softwarového trhu s komplexním chováním zákazníků. Model je testován pomocí aplikace implementované za tímto účelem. Pomocí této aplikace jsou testovány reakce modelu na dynamické změny parametrů. Součástí práce je také scénář, kde aplikujeme náš model na trh herních enginů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enIn this thesis we apply agent-based modelling methodology on the software market. We derive and implement an original model of the market as the research in this field seems negligible. The work focuses mainly on the derivation of the model and explanation of the methodology. Specific features of the software market are discussed and presented as assumptions of the model. Based on these principles we construct a model of the software market with complex customer behaviour. In the end we test our model in an application we developed solely for this purpose. Responses of the model to dynamic modifications of individual parameters are tested using the application. A simple case scenario in which we apply the model on the dynamic market of game engines is presented. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut ekonomických studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990020067800106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV