Zobrazit minimální záznam

Finding beauty in the American TV entertainment: comparison shows Miss America and Americas next top model
dc.contributor.advisorKruml, Milan
dc.creatorKrechlerová, Alžběta
dc.date.accessioned2017-05-27T10:57:20Z
dc.date.available2017-05-27T10:57:20Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/69770
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje tématu ideálu krásy a pojetí krásy dvěma pořady americké produkce, Miss America a America's Next Top Model. Teoretická část přináší poznatky o žánru reality TV, jeho případném vlivu na diváky a veřejné zdraví. Dotýká se i důvodů, které televizní publikum vedou ke sledování tohoto žánru. Dále se zabývá soutěžemi krásy a jejich tradicí, obecným ideálem krásy v dnešní společnosti i mediálním obrazem krásy ve 20. a 21. století. Praktická část práce se věnuje uskutečněnému výzkumu. Jsou zde shrnuty výzkumné otázky, metodologie i vzorky výzkumu a v neposlední řadě samotné výsledky vizuální a obsahové analýzy pořadů. Ty zahrnují zásadní změny v obou show v průběhu času, pojetí krásy v jednotlivých pořadech a následnou komparaci tohoto pojetí a preferovaného vzhledu soutěžících.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the ideal of beauty and concept of beauty by two American broadcasts, Miss America and America's Next Top Model. The theoretical part provides knowledge about the genre of reality TV and its possible impact on viewers and public health. It covers the reasons that lead the television audience to watch this genre. Thesis also deals with beauty pageants and their tradition, the general ideal of beauty in today's society and the media world. The practical part deals with the research. In this section I summarize the research questions, methodology, samples of the research and the results of the analysis of the both shows. The results include major changes in both shows over time, the concept of beauty in the programs and the subsequent comparison of this concept and preferred appearance of the contestants.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectTelevizní zábavacs_CZ
dc.subjectreality TVcs_CZ
dc.subjectsoutěž krásycs_CZ
dc.subjectideál krásycs_CZ
dc.subjectMiss USAcs_CZ
dc.subjectAmerica's Next Top Modelcs_CZ
dc.subjectTelevision entertainmenten_US
dc.subjectreality TVen_US
dc.subjectbeauty pageanten_US
dc.subjectideal of beautyen_US
dc.subjectMiss USAen_US
dc.subjectAmerica's Next Top Modelen_US
dc.titleHledání krásy v americké televizní zábavě: komparace pořadů Miss America a Americas next top modelcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-15
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId151631
dc.title.translatedFinding beauty in the American TV entertainment: comparison shows Miss America and Americas next top modelen_US
dc.contributor.refereeNováková, Petra
dc.identifier.aleph002011332
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se věnuje tématu ideálu krásy a pojetí krásy dvěma pořady americké produkce, Miss America a America's Next Top Model. Teoretická část přináší poznatky o žánru reality TV, jeho případném vlivu na diváky a veřejné zdraví. Dotýká se i důvodů, které televizní publikum vedou ke sledování tohoto žánru. Dále se zabývá soutěžemi krásy a jejich tradicí, obecným ideálem krásy v dnešní společnosti i mediálním obrazem krásy ve 20. a 21. století. Praktická část práce se věnuje uskutečněnému výzkumu. Jsou zde shrnuty výzkumné otázky, metodologie i vzorky výzkumu a v neposlední řadě samotné výsledky vizuální a obsahové analýzy pořadů. Ty zahrnují zásadní změny v obou show v průběhu času, pojetí krásy v jednotlivých pořadech a následnou komparaci tohoto pojetí a preferovaného vzhledu soutěžících.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis focuses on the ideal of beauty and concept of beauty by two American broadcasts, Miss America and America's Next Top Model. The theoretical part provides knowledge about the genre of reality TV and its possible impact on viewers and public health. It covers the reasons that lead the television audience to watch this genre. Thesis also deals with beauty pageants and their tradition, the general ideal of beauty in today's society and the media world. The practical part deals with the research. In this section I summarize the research questions, methodology, samples of the research and the results of the analysis of the both shows. The results include major changes in both shows over time, the concept of beauty in the programs and the subsequent comparison of this concept and preferred appearance of the contestants.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990020113320106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV