Zobrazit minimální záznam

The influence of television commercial on the value system of a children from primary school
dc.contributor.advisorSak, Petr
dc.creatorBenet, Tomáš
dc.date.accessioned2017-05-27T12:40:31Z
dc.date.available2017-05-27T12:40:31Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/70300
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou vlivu televizní reklamy na hodnotový systém dětí mladšího školního věku v českém prostředí a v kontextu dnešní společnosti, která se vlivem infosféry a kyberkultury výrazně modifikuje. Vliv souvisí jak s nadměrným sledováním televize, tak i s využíváním ostatních digitálních video zařízení. Video reklama, zpravidla totožná s televizní, se zde objevuje také. Sledování televizního vysílání výrazně podporuje pasivní a konzumní životní styl. Proto je důležitá role rodičů, aby děti vedli k aktivitám a ke kritickému uvažování o jejich skutečných potřebách. Důležité je i pedagogické působení prostřednictvím mediální výchovy, která je stále opomíjena. Cílem práce je ověřit, zda a do jaké míry tento hodnotový systém prezentovaný reklamami děti přijímají za svůj, protože hodnotový systém člověka je směrodatný pro jeho vývoj.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the issue of the influence of commercial advertisement on the value system of children of younger school age in the Czech environment and in the context of society nowadays that is being significantly modified by the influence of infosphere and cyberculture. This impact relates both to an excessive TV watching and the use of other digital video equipment. This very frequently consists of the commercial advertisements which appear on TV as well. Watching TV strongly contributes to passive and consumerist lifestyle. Therefore, the role of parents is crucial because they can help children to do some activities and make them think critically about their real needs. Additionally, pedagogical action via media education, which has been still neglected, is essential. The aim of this thesis is to verify whether, and to what extent, children adopt this system of values presented by commercial advertising, as human value system is vital for one's development.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.subjectTelevizecs_CZ
dc.subjecttelevizní reklamacs_CZ
dc.subjectvliv reklamycs_CZ
dc.subjectděti mladšího školního věkucs_CZ
dc.subjecthodnotový systémcs_CZ
dc.subjectvývoj dětícs_CZ
dc.subjectTelevisionen_US
dc.subjectcommercial advertisementen_US
dc.subjectinfluence of advertisingen_US
dc.subjectchildren of younger school ageen_US
dc.subjectsystem of valuesen_US
dc.subjectdevelopment of childrenen_US
dc.titleVliv televizní reklamy na hodnotový systém dětí mladšího školního věkucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-08
dc.description.departmentHTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId128929
dc.title.translatedThe influence of television commercial on the value system of a children from primary schoolen_US
dc.contributor.refereeMazáčová, Nataša
dc.identifier.aleph001852495
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Paedagogyen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Paedagogyen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá problematikou vlivu televizní reklamy na hodnotový systém dětí mladšího školního věku v českém prostředí a v kontextu dnešní společnosti, která se vlivem infosféry a kyberkultury výrazně modifikuje. Vliv souvisí jak s nadměrným sledováním televize, tak i s využíváním ostatních digitálních video zařízení. Video reklama, zpravidla totožná s televizní, se zde objevuje také. Sledování televizního vysílání výrazně podporuje pasivní a konzumní životní styl. Proto je důležitá role rodičů, aby děti vedli k aktivitám a ke kritickému uvažování o jejich skutečných potřebách. Důležité je i pedagogické působení prostřednictvím mediální výchovy, která je stále opomíjena. Cílem práce je ověřit, zda a do jaké míry tento hodnotový systém prezentovaný reklamami děti přijímají za svůj, protože hodnotový systém člověka je směrodatný pro jeho vývoj.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis deals with the issue of the influence of commercial advertisement on the value system of children of younger school age in the Czech environment and in the context of society nowadays that is being significantly modified by the influence of infosphere and cyberculture. This impact relates both to an excessive TV watching and the use of other digital video equipment. This very frequently consists of the commercial advertisements which appear on TV as well. Watching TV strongly contributes to passive and consumerist lifestyle. Therefore, the role of parents is crucial because they can help children to do some activities and make them think critically about their real needs. Additionally, pedagogical action via media education, which has been still neglected, is essential. The aim of this thesis is to verify whether, and to what extent, children adopt this system of values presented by commercial advertising, as human value system is vital for one's development.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990018524950106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV