Zobrazit minimální záznam

Analysis of media communication of selected microbreweries
dc.contributor.advisorKoudelková, Petra
dc.creatorKolář, Jiří
dc.date.accessioned2017-05-27T12:58:41Z
dc.date.available2017-05-27T12:58:41Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/70392
dc.description.abstractDiplomová práce na téma Analýza mediální komunikace vybraných minipivovarů se zabývá vztahem malých pivovarských provozů a médií. Práce se zaměřuje na vybrané malé provozovny, nabízející ke konzumaci své vlastní pivo přímo v místě výroby, tj. pivovary, jejichž součástí je restaurační provoz. Práce nejprve uvádí principy marketingové a mediální komunikace a stručnou historii vaření piva na území České republiky. Dále se věnuje konkrétním vybraným pražským minipivovarům, hodnotí prvky jejich propagace a prezentace prostřednictvím klasických i nových médií. V kapitolách věnovaných kvantitativnímu a kvalitativnímu výzkumu seznámí čtenáře s teoretickými poznatky těchto výzkumů, s provedením dotazníkového šetření a jeho výsledky. Obdobně také poskytuje informace ohledně realizace a výsledků vyplývajících z rozhovorů se zástupci vybraných minipivovarů v rámci výzkumu kvalitativního. V závěru jsou na základě získaných poznatků a realizovaných výzkumů stanovena doporučení pro zlepšení mediálně marketingové komunikace jednotlivých minipivovarů.cs_CZ
dc.description.abstractA thesis on analysis media communication of selected microbreweries explores the relationship between small brewing companies and media. The work focuses on selected small businesses, offering to consume their own beer on-site production, ie., breweries whose part is the restaurant operation. The thesis depicts the first principles of marketing and media communications and a brief history of beer brewing in the Czech Republic. It also discusses the particular selected Prague microbreweries and evaluates elements of their presentation and promotion in traditional and new media. Chapters are dedicated to quantitative and qualitative research, which familiarize readers with theoretical knowledge of these surveys, the design of the questionnaire survey and its results. Similarly, also provide information regarding the implementation and results stemming from interviews with representatives of selected microbreweries within qualitative research. In conclusion, based on the acquired knowledge and research, a set of recommendations are provided for the improvement of marketing communication media for each of the microbreweries.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMédiacs_CZ
dc.subjectmediální komunikacecs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectminipivovarycs_CZ
dc.subjectPrahacs_CZ
dc.subjectkvantitativní výzkumcs_CZ
dc.subjectkvalitativní výzkumcs_CZ
dc.subjectMediaen_US
dc.subjectmedia communicationen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmicrobreweriesen_US
dc.subjectPragueen_US
dc.subjectquantitative researchen_US
dc.subjectqualitative researchen_US
dc.titleAnalýza mediální komunikace vybraných minipivovarůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-24
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId152875
dc.title.translatedAnalysis of media communication of selected microbreweriesen_US
dc.contributor.refereeKlimeš, David
dc.identifier.aleph002011360
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce na téma Analýza mediální komunikace vybraných minipivovarů se zabývá vztahem malých pivovarských provozů a médií. Práce se zaměřuje na vybrané malé provozovny, nabízející ke konzumaci své vlastní pivo přímo v místě výroby, tj. pivovary, jejichž součástí je restaurační provoz. Práce nejprve uvádí principy marketingové a mediální komunikace a stručnou historii vaření piva na území České republiky. Dále se věnuje konkrétním vybraným pražským minipivovarům, hodnotí prvky jejich propagace a prezentace prostřednictvím klasických i nových médií. V kapitolách věnovaných kvantitativnímu a kvalitativnímu výzkumu seznámí čtenáře s teoretickými poznatky těchto výzkumů, s provedením dotazníkového šetření a jeho výsledky. Obdobně také poskytuje informace ohledně realizace a výsledků vyplývajících z rozhovorů se zástupci vybraných minipivovarů v rámci výzkumu kvalitativního. V závěru jsou na základě získaných poznatků a realizovaných výzkumů stanovena doporučení pro zlepšení mediálně marketingové komunikace jednotlivých minipivovarů.cs_CZ
uk.abstract.enA thesis on analysis media communication of selected microbreweries explores the relationship between small brewing companies and media. The work focuses on selected small businesses, offering to consume their own beer on-site production, ie., breweries whose part is the restaurant operation. The thesis depicts the first principles of marketing and media communications and a brief history of beer brewing in the Czech Republic. It also discusses the particular selected Prague microbreweries and evaluates elements of their presentation and promotion in traditional and new media. Chapters are dedicated to quantitative and qualitative research, which familiarize readers with theoretical knowledge of these surveys, the design of the questionnaire survey and its results. Similarly, also provide information regarding the implementation and results stemming from interviews with representatives of selected microbreweries within qualitative research. In conclusion, based on the acquired knowledge and research, a set of recommendations are provided for the improvement of marketing communication media for each of the microbreweries.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990020113600106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV