Kampaň sdíleného marketingu v organizaci Mamma HELP ve spolupráci se společností Ryor
Cause-related marketing campaign in the organization Mamma HELP in coordination with the company called Ryor
diplomová práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/70453/thumbnail.png?sequence=7&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/70453Identifikátory
SIS: 140585
Kolekce
- Kvalifikační práce [6715]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dohnalová, Marie
Fakulta / součást
Fakulta humanitních studií
Obor
Studia občanského sektoru
Katedra / ústav / klinika
Katedra studií občanské společnosti
Datum obhajoby
16. 6. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studiíJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Sdílený marketing, cause-related marketing, společenská odpovědnost firem, sociální marketingKlíčová slova (anglicky)
Cause-related marketing, Corporate social responsibility, social marketingTato diplomová práce pojednává o sdíleném marketingu, jedná se o jednu z forem spolupráce mezi neziskovými organizacemi a firmami. V teoretické části práce je popsán širší kontext sdíleného marketingu, jeho zasazení jak do prostředí firemního, tak do prostředí neziskového sektoru. Jeden z oddílů teoretické části je věnován oblasti týkající se úspěchu kampaně sdíleného marketingu. Na toto téma je z velké části zaměřen i empirický výzkum. Jedná se o kvalitativní výzkum, který je založen na případové studii úspěšné kampaně sdíleného marketingu z českého prostředí. Kampaň byla vybrána podle faktorů předpokládající úspěch kampaně, jež jsou popsány v teoretické části. Nejprve je detailně popsán její vývoj a následně je zjišťován pohled neziskové organizace i firmy na úspěch zkoumané kampaně. Výzkum se v rámci problematiky úspěchu kampaně zaměřuje na to, jaké faktory mohly úspěch ovlivnit, a v čem je úspěch kampaně spatřován podle zástupců firmy i neziskové organizace.
The master thesis focuses on cause-related marketing (CRM) as one of the type of cooperation between NGOs and companies. Broader context of CRM is described in a theoretical part from the perspective of corporate environment as well as non-profit sector. One of the sections of the theoretical part is devoted to areas related to the success of CRM campaigns and this topic covers largely an empirical part of the thesis. There is a qualitative study based on a case study of a successful CRM campaign from the Czech Republic. The campaign was chosen by factors assuming the success of the CRM campaign which are described in the theory. First, the historical development of the campaign is described; the success of the campaign is investigated from the view of the NGO and the company afterwards. The empirical research is focuses on factors which could influence the success of the CRM campaign and how is the success perceived by representatives of the NGO and the company.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Datum obhajoby: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENOLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...