Komunikační aktivity hudebního festivalu Rock for People v letech 2007-2012
Communication activities of music festival Rock for People between 2007-2012
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/70636Identifikátory
SIS: 138852
Kolekce
- Kvalifikační práce [18346]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Orban, Karol
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
16. 6. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Rock for People, marketing kulturních akcí, komunikace hudebních akcí, hudební festival, online komunikace kulturních akcíKlíčová slova (anglicky)
Rock for People, marketing communication of cultural events, communication of music events, music festival, online communication of cultural eventsBakalářská práce na téma Komunikační aktivity hudebního festivalu Rock for People mezi lety 2007-2012 ve své první části představuje festival Rock for People, zaměřuje se na jeho postupný vývoj od roku 1995 do současnosti, zmíněny jsou zde důležité změny, které měly vliv na jeho aktuální podobu. Druhá část se věnuje analýze jednotlivých komunikačních kanálů, kterou doplňuje o odpovídající teorii k danému tématu. Nejvíce prostoru je věnováno komunikaci v online prostředí. Ve třetí části jsou komunikační aktivity festivalu podrobeny komparaci s identifikovanou konkurencí. Závěrečná část obsahuje shrnutí práce a výsledky provedené komparace. Bakalářská práce je doplněna patřičnou obrazovou přílohou.
Communication activities of the music festival Rock for People between 2007-2012 bachelor thesis in the first part introduces festival Rock for People, focusing on the development from 1995 to present including important changes that had an impact on the present form of the festival. Second part includes detailed analysis of different communication channels and appropriate theory to the topic. Online communication covers the most comprehensive part. Communication activities of Rock for People are compared with the communication of identified competition in the third part. The final part summarises the thesis and results of previous comparison. The thesis includes appropriate image attachment.