Zobrazit minimální záznam

The marketing plan of Trinity Fitness
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorVětříček, Adam
dc.date.accessioned2017-05-27T13:46:45Z
dc.date.available2017-05-27T13:46:45Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/70645
dc.description.abstractNázev práce: MARKETINGOVÝ PLÁN FITNESS CENTRA TRINITY Cíle práce: S využitím sekundárních dat provést situační analýzu fitness centra Trinity a na jejím základě vytvořit návrh marketingového plánu, který by fitness centru Trinity pomohl upevnit pozici na trhu. Metoda: V této práci jsou použity analýza dokumentů, Porterův model pěti sil, portfolio matice BCG, PEST analýza, SWOT analýza a konstrukce souřadnicových sítí. Výsledky: Výsledkem práce je marketingový plán fitness centra Trinity na rok 2015 obsahující všechny náležitosti. Plán může sloužit jako předloha při tvorbě marketingového plánu v oblasti sportovních služeb nebo může být využit přímo v praxi fitness centrem Trinity. Klíčová slova: Sportovní služby, marketing, situační analýza, marketingový pláncs_CZ
dc.description.abstractTitle: THE MARKETING PLAN OF TRINITY FITNESS Goals: Carry out situational analysis of Trinity fitness by using a secondary data. Based on this to design a marketing plan that will help consolidate Trinity fitness market position. Method: In this bachelor thesis has been used document analysis, Porter five forces model, portfolio BCG matrix, PEST analysis, SWOT analysis and construction of grid. Results: Result is marketing plan of Trinity fitness for the year 2015 containing all the essentials. The thesis can serve as template when creating a marketing plan for sports services or can be used in the practice by Trinity fitness. Key words: Sports services, marketing, situational analysis, marketing planen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectSportovní službycs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectsituační analýzacs_CZ
dc.subjectmarketingový pláncs_CZ
dc.subjectSports servicesen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectsituational analysisen_US
dc.subjectmarketing planen_US
dc.titleMarketingový plán fitness centra Trinitycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-11
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId136006
dc.title.translatedThe marketing plan of Trinity Fitnessen_US
dc.contributor.refereeRuda, Tomáš
dc.identifier.aleph001852395
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev práce: MARKETINGOVÝ PLÁN FITNESS CENTRA TRINITY Cíle práce: S využitím sekundárních dat provést situační analýzu fitness centra Trinity a na jejím základě vytvořit návrh marketingového plánu, který by fitness centru Trinity pomohl upevnit pozici na trhu. Metoda: V této práci jsou použity analýza dokumentů, Porterův model pěti sil, portfolio matice BCG, PEST analýza, SWOT analýza a konstrukce souřadnicových sítí. Výsledky: Výsledkem práce je marketingový plán fitness centra Trinity na rok 2015 obsahující všechny náležitosti. Plán může sloužit jako předloha při tvorbě marketingového plánu v oblasti sportovních služeb nebo může být využit přímo v praxi fitness centrem Trinity. Klíčová slova: Sportovní služby, marketing, situační analýza, marketingový pláncs_CZ
uk.abstract.enTitle: THE MARKETING PLAN OF TRINITY FITNESS Goals: Carry out situational analysis of Trinity fitness by using a secondary data. Based on this to design a marketing plan that will help consolidate Trinity fitness market position. Method: In this bachelor thesis has been used document analysis, Porter five forces model, portfolio BCG matrix, PEST analysis, SWOT analysis and construction of grid. Results: Result is marketing plan of Trinity fitness for the year 2015 containing all the essentials. The thesis can serve as template when creating a marketing plan for sports services or can be used in the practice by Trinity fitness. Key words: Sports services, marketing, situational analysis, marketing planen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990018523950106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV