Zobrazit minimální záznam

Communication of the second pillar of the pension reform by the Government of the Czech Republic
dc.contributor.advisorShavit, Anna
dc.creatorKarasová, Kamila
dc.date.accessioned2017-05-27T14:55:15Z
dc.date.available2017-05-27T14:55:15Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/71020
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce s názvem Komunikace druhého pilíře důchodové reformy vládou ČR a její vnímání veřejností je definice pojmu vládní komunikace a popis jejích specifik z teoretických poznatků. Práce se zaměřuje na deskripci a analýzu komunikačních aktivit vlády Petra Nečase v období červen 2010 až červen 2013 směrem k médiím a veřejnosti. Hlavním cílem práce je popsat a analyzovat komunikační strategii vlády Petra Nečase při spuštění druhého pilíře důchodové reformy. Při popisu jednotlivých nástrojů komunikačního mixu je kladen velký důraz zejména na reklamu. Součástí této bakalářské práce je rovněž interpretace výsledků provedeného kvantitativního dotazníkového šetření, kterým bylo zjišťováno povědomí občanů o druhém pilíři a stejně tak jeho komunikaci vládou ČR. V závěru práce je vládní informační kampaň zhodnocena.cs_CZ
dc.description.abstractThe subject of the bachelor's thesis named Communication of the second pillar of the pension system reform by the Government of the Czech Republic and its perception by the public is to define the concept of the government's communication and the description of its specific aspects from theoretical findings. The thesis focuses on description and analysis of the communication activities of the government of Petr Nečas in the period from June 2010 to June 2013 towards the media and the public. The main aim of the thesis is to describe and analyse the communication strategy of the government of Petr Nečas regarding the launch of the second pillar of the pension system reform. When describing the individual tools of the communication mix, great emphasis is placed namely on advertising. This bachelor's thesis also includes the interpretation of the results of the performed quantitative interview enquiry, which determined the awareness of the people regarding the second pillar, as well as the communication thereof by the government of the Czech Republic. The thesis is concluded by an assessment of the government's information campaign.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectVládní komunikacecs_CZ
dc.subjectvládní kampaňcs_CZ
dc.subjectkomunikační aktivity veřejné institucecs_CZ
dc.subjectvláda Petra Nečasecs_CZ
dc.subjectMinisterstvo práce a sociálních věcícs_CZ
dc.subjectdruhý pilíř důchodové reformycs_CZ
dc.subjectdůchodová reformacs_CZ
dc.subjectGovernment communicationen_US
dc.subjectgovernment campaignen_US
dc.subjectcommunication activitiesen_US
dc.subjectpublic institutionsen_US
dc.subjectthe government of Petr Nečasen_US
dc.subjectMinistry od Labour and Social Affairsen_US
dc.subjectthe second pillar of the pension reformen_US
dc.subjectpension system reformen_US
dc.titleKomunikace druhého pilíře důchodové reformy vládou ČR a její vnímání veřejnostícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-17
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId138842
dc.title.translatedCommunication of the second pillar of the pension reform by the Government of the Czech Republicen_US
dc.contributor.refereeHejlová, Denisa
dc.identifier.aleph001784130
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPředmětem bakalářské práce s názvem Komunikace druhého pilíře důchodové reformy vládou ČR a její vnímání veřejností je definice pojmu vládní komunikace a popis jejích specifik z teoretických poznatků. Práce se zaměřuje na deskripci a analýzu komunikačních aktivit vlády Petra Nečase v období červen 2010 až červen 2013 směrem k médiím a veřejnosti. Hlavním cílem práce je popsat a analyzovat komunikační strategii vlády Petra Nečase při spuštění druhého pilíře důchodové reformy. Při popisu jednotlivých nástrojů komunikačního mixu je kladen velký důraz zejména na reklamu. Součástí této bakalářské práce je rovněž interpretace výsledků provedeného kvantitativního dotazníkového šetření, kterým bylo zjišťováno povědomí občanů o druhém pilíři a stejně tak jeho komunikaci vládou ČR. V závěru práce je vládní informační kampaň zhodnocena.cs_CZ
uk.abstract.enThe subject of the bachelor's thesis named Communication of the second pillar of the pension system reform by the Government of the Czech Republic and its perception by the public is to define the concept of the government's communication and the description of its specific aspects from theoretical findings. The thesis focuses on description and analysis of the communication activities of the government of Petr Nečas in the period from June 2010 to June 2013 towards the media and the public. The main aim of the thesis is to describe and analyse the communication strategy of the government of Petr Nečas regarding the launch of the second pillar of the pension system reform. When describing the individual tools of the communication mix, great emphasis is placed namely on advertising. This bachelor's thesis also includes the interpretation of the results of the performed quantitative interview enquiry, which determined the awareness of the people regarding the second pillar, as well as the communication thereof by the government of the Czech Republic. The thesis is concluded by an assessment of the government's information campaign.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990017841300106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV