Zobrazit minimální záznam

Jaromír Neumann: The connoisseur of Venetian painting
dc.contributor.advisorZlatohlávek, Martin
dc.creatorLišková, Julie
dc.date.accessioned2017-05-27T18:24:33Z
dc.date.available2017-05-27T18:24:33Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/72156
dc.description.abstractPráce se zabývá osobností Jaromíra Neumanna jako znalce benátské malby na našem území. Jeho postup je dokumentován na množství obrazů z několika institucí, jež autorsky zařadil. Konkrétně se jedná o díla z Obrazárny Pražského hradu, Olomoucké obrazárny, Národní galerie v Praze a významný Tizianův obraz z Kroměřížské obrazárny, na nějž soustředil svůj zájem po dlouhou dobu. Jsou to díla malířské rodiny Bassanů, Paola Veroneseho, Jacopa a Domenica Tintoretta, Bonifazia Veroneseho, Rocca Marconiho, Pordenona a Tiziana. V obecnější rovině se práce věnuje problematice znalectví a restaurování, ale není jejím smyslem rozsáhlejší rozbor, spíše potřebné nastínění v souvislosti s tématem práce. Výsledkem by mělo být vymezení a specifikace Neumannova postupu autorského zařazení a snaha o postihnutí klíčových bodů formujících jeho určení.cs_CZ
dc.description.abstractThe work is dedicated to the personality Jaromír Neumann as an expert of Venetian painting in our country, whose approach is documented on a number of paintings from several institutions, which autorship determinated. Specifically, the images of the Prague Castle Picture Gallery, National Gallery in Prague, Olomouc Picture Gallery and significant Titian painting of Kroměříž Picture Gallery, which concentrated his interest for a long time. These are the works of painter's family Bassano, Paolo Veronese, Jacopo and Domenico Tintoretto, Bonifazio Veronese, Rocco Marconi, Pordenone and Titian. More generally, the work deals with issues of connoisseurship and restoration, but is not the purpose of extensive analysis, the more necessary as outlined in the context of the theme of the work. The result should be the definition and specification process of Neumann's autorship determination and the pursuit of affect key points that form its determination.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectJaromír Neumanncs_CZ
dc.subjectbenátská malbacs_CZ
dc.subjectObrazárna Pražského hraducs_CZ
dc.subjectOlomoucká obrazárnacs_CZ
dc.subjectKroměřížská obrazárnacs_CZ
dc.subjectNárodní galerie v Prazecs_CZ
dc.subjectznalectvícs_CZ
dc.subjectrestaurovánícs_CZ
dc.subjectTiziancs_CZ
dc.subjectJacopo Tintorettocs_CZ
dc.subjectDomenico Tintorettocs_CZ
dc.subjectRocco Marconics_CZ
dc.subjectPordenonecs_CZ
dc.subjectPaolo Veronesecs_CZ
dc.subjectBonifazio Veronesecs_CZ
dc.subjectJacopo Bassanocs_CZ
dc.subjectLeandro Bassanocs_CZ
dc.subjectFrancesco Bassanocs_CZ
dc.subjectJaromír Neumannen_US
dc.subjectVenetian paintingen_US
dc.subjectPrague Castle Picture Galleryen_US
dc.subjectOlomouc Picture Galleryen_US
dc.subjectKroměříž Picture Galleryen_US
dc.subjectNational Gallery in Pragueen_US
dc.subjectconnoisseurshipen_US
dc.subjectrestorationen_US
dc.subjectTizianen_US
dc.subjectJacopo Tintorettoen_US
dc.subjectDomenico Tintorettoen_US
dc.subjectRocco Marconien_US
dc.subjectPordenoneen_US
dc.subjectPaolo Veroneseen_US
dc.subjectBonifazio Veroneseen_US
dc.subjectJacopo Bassanoen_US
dc.subjectLeandro Bassanoen_US
dc.subjectFrancesco Bassanoen_US
dc.titleJaromír Neumann: znalec benátské malbycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-16
dc.description.departmentInstitute of Art Historyen_US
dc.description.departmentÚstav pro dějiny uměnícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId147449
dc.title.translatedJaromír Neumann: The connoisseur of Venetian paintingen_US
dc.contributor.refereeKonečný, Lubomír
dc.identifier.aleph001853687
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineDějiny uměnícs_CZ
thesis.degree.disciplineHistory of Arten_US
thesis.degree.programObecná teorie a dějiny umění a kulturycs_CZ
thesis.degree.programTheory and History of Art and Cultureen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav pro dějiny uměnícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Art Historyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csDějiny uměnícs_CZ
uk.degree-discipline.enHistory of Arten_US
uk.degree-program.csObecná teorie a dějiny umění a kulturycs_CZ
uk.degree-program.enTheory and History of Art and Cultureen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csPráce se zabývá osobností Jaromíra Neumanna jako znalce benátské malby na našem území. Jeho postup je dokumentován na množství obrazů z několika institucí, jež autorsky zařadil. Konkrétně se jedná o díla z Obrazárny Pražského hradu, Olomoucké obrazárny, Národní galerie v Praze a významný Tizianův obraz z Kroměřížské obrazárny, na nějž soustředil svůj zájem po dlouhou dobu. Jsou to díla malířské rodiny Bassanů, Paola Veroneseho, Jacopa a Domenica Tintoretta, Bonifazia Veroneseho, Rocca Marconiho, Pordenona a Tiziana. V obecnější rovině se práce věnuje problematice znalectví a restaurování, ale není jejím smyslem rozsáhlejší rozbor, spíše potřebné nastínění v souvislosti s tématem práce. Výsledkem by mělo být vymezení a specifikace Neumannova postupu autorského zařazení a snaha o postihnutí klíčových bodů formujících jeho určení.cs_CZ
uk.abstract.enThe work is dedicated to the personality Jaromír Neumann as an expert of Venetian painting in our country, whose approach is documented on a number of paintings from several institutions, which autorship determinated. Specifically, the images of the Prague Castle Picture Gallery, National Gallery in Prague, Olomouc Picture Gallery and significant Titian painting of Kroměříž Picture Gallery, which concentrated his interest for a long time. These are the works of painter's family Bassano, Paolo Veronese, Jacopo and Domenico Tintoretto, Bonifazio Veronese, Rocco Marconi, Pordenone and Titian. More generally, the work deals with issues of connoisseurship and restoration, but is not the purpose of extensive analysis, the more necessary as outlined in the context of the theme of the work. The result should be the definition and specification process of Neumann's autorship determination and the pursuit of affect key points that form its determination.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav pro dějiny uměnícs_CZ
dc.identifier.lisID990018536870106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV