dc.contributor.advisor | Pelikán, Jiří | |
dc.creator | Kysela, Jan | |
dc.date.accessioned | 2017-03-30T15:44:31Z | |
dc.date.available | 2017-03-30T15:44:31Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/7334 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce Je pojata jako kombinace teoretické studie a teoretickovýzkumných bloků. První část diplomové práce je teoretické povahy a odpovídá na základní otázky týkající se hudebních schopností dětí s důrazem na problematiku jejich měření a hodnocení. Pro lepší orientaci v oblasti hudebního školství a hudební pedagogiky je do teoretické části zahrnuta i část mapující historii a současnost hudebního školství v České republice. Výzkumná část diplomové práce je rozdělena na tři empirické bloky, jejichž cílem je měření hudebních schopností dětí a mládeže, reflexe hudebního prostředí v rodinách a dále zjištění stavu úrovně výuky hudební výchovy v současné škole. Pro jednotlivé výzkumné bloky jsou použity rozdílné metodologické nástroje. Výsledky těchto šetření včetně užitých postupů jsou podrobně rozpracovány spolu s obsáhlým zhodnocením jednotlivých okruhů a jevů. Tyto poznatky mohou sloužit k optimalizaci hudebně-výchovných koncepcí a k zavádění nových metod v hudebním vzdělávání dětí a mládeže. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Hudební schopnosti dětí a mládeže jako pedagogický problém | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-09-25 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 27180 | |
dc.title.translated | Musical abilities of childeren and young people as a pedagogical problem | en_US |
dc.contributor.referee | Kremličková, Marta | |
dc.identifier.aleph | 000674654 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce Je pojata jako kombinace teoretické studie a teoretickovýzkumných bloků. První část diplomové práce je teoretické povahy a odpovídá na základní otázky týkající se hudebních schopností dětí s důrazem na problematiku jejich měření a hodnocení. Pro lepší orientaci v oblasti hudebního školství a hudební pedagogiky je do teoretické části zahrnuta i část mapující historii a současnost hudebního školství v České republice. Výzkumná část diplomové práce je rozdělena na tři empirické bloky, jejichž cílem je měření hudebních schopností dětí a mládeže, reflexe hudebního prostředí v rodinách a dále zjištění stavu úrovně výuky hudební výchovy v současné škole. Pro jednotlivé výzkumné bloky jsou použity rozdílné metodologické nástroje. Výsledky těchto šetření včetně užitých postupů jsou podrobně rozpracovány spolu s obsáhlým zhodnocením jednotlivých okruhů a jevů. Tyto poznatky mohou sloužit k optimalizaci hudebně-výchovných koncepcí a k zavádění nových metod v hudebním vzdělávání dětí a mládeže. | cs_CZ |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990006746540106986 | |