Efektivita výuky házenkářských dovedností na vybraných ZŠ ve vybraném regionu
Effectivity of handball skills in selcted secondary schools in Prague
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/73361Identifikátory
SIS: 167758
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Buzek, Mario
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Tělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávání
Katedra / ústav / klinika
Sportovní hry
Datum obhajoby
9. 5. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Házená, herní činnosti jednotlivce, didaktika, tělesná výchovaKlíčová slova (anglicky)
Handball, game activities of individuals, didactics, physical educationNázev: Efektivita výuky házenkářských dovedností na vybraných ZŠ ve vybraném regionu Cíle: Cílem práce je zhodnotit úroveň házenkářských dovedností na vybraných školách v Praze. Pro srovnání efektivity výuky byla vybrána škola, kde je výuka házené zařazována pravidelně, a škola, kde je zařazována nárazově nebo kde vůbec není zařazována. Metody: Jedná se o kvalitativní výzkum. K získání potřebných výsledků jsme použili metodu pozorování. Hodnocení bylo provedeno pomocí numerických škál, které obsahují verbální charakteristiku. Výsledky: U sledované třídy jsme zjistili, že pravidelná výuka házené v tělesné výchově vede k lepšímu osvojování vybraných herních dovedností v házené. Klíčová slova: Házená, herní činnosti jednotlivce, didaktika, tělesná výchova
Title: The effectivity of handball skills in selected secondary schools in Prague Objectives: The aim of the thesis is to assess the level of handball skills at schools in Prague. To compare the effectivity of teaching the author has chosen a school where Handball is thought regularly and a school where it is taught at irregular intervals of time. Methods: The thesis is based on qualitative methods, where observation was used to obtain the results. The final points are obtained via the numeric scales which contain the verbal characteristics. Results: It was found that the classes in which handball is taught regularly are more likely to acquire the necessary skills. Keywords: Handball, game activities of individuals, didactics, physical education.