Zobrazit minimální záznam

Educational careers of successful Roma students
dc.contributor.advisorKoťa, Jaroslav
dc.creatorNikolai, Tomáš
dc.date.accessioned2017-03-30T15:45:08Z
dc.date.available2017-03-30T15:45:08Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/7337
dc.description.abstractDiplomová práce Vzdělávací dráhy úspěšných romských studentů analyzuje stav a možnosti vyššího sekundárního a terciárního vzdělávání Romů v České republice a vybrané faktory, které ovlivňují vzdělávací dráhy romských žáků a studentů. Výzkumnou část tvoří empirická sonda mezi úspěšnými romskými studenty. Základem teoretické části je deskripce současného stavu studia romských studentů na středních a vysokých školách v České republice a analýza faktorů, které ovlivňují jejich vzdělávací dráhy. Jedná se o analýzu vlivu společnosti, vlivu vzdělávacích institucí, vlivu rodiny a vlivu osobnostních předpokladů. Základem empirické části je šest kasuistik úspěšných romských studentů, které byly vytvořeny na základě výpovědí respondentů získaných strukturovaným rozhovorem. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleVzdělávací dráhy úspěšných romských studentůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-09-26
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId27188
dc.title.translatedEducational careers of successful Roma studentsen_US
dc.contributor.refereePoláčková, Věra
dc.identifier.aleph000780125
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce Vzdělávací dráhy úspěšných romských studentů analyzuje stav a možnosti vyššího sekundárního a terciárního vzdělávání Romů v České republice a vybrané faktory, které ovlivňují vzdělávací dráhy romských žáků a studentů. Výzkumnou část tvoří empirická sonda mezi úspěšnými romskými studenty. Základem teoretické části je deskripce současného stavu studia romských studentů na středních a vysokých školách v České republice a analýza faktorů, které ovlivňují jejich vzdělávací dráhy. Jedná se o analýzu vlivu společnosti, vlivu vzdělávacích institucí, vlivu rodiny a vlivu osobnostních předpokladů. Základem empirické části je šest kasuistik úspěšných romských studentů, které byly vytvořeny na základě výpovědí respondentů získaných strukturovaným rozhovorem. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990007801250106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV