Zobrazit minimální záznam

Techniques and games for the enrichment of overal intraction and improvement in cohesion of a collective group
dc.contributor.advisorVališová, Alena
dc.creatorSalvetová, Petra
dc.date.accessioned2017-03-30T15:45:31Z
dc.date.available2017-03-30T15:45:31Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/7339
dc.description.abstractVe své diplomové práci jsem se snažila upozornit na potřebu zařazení osobnostního a sociálního rozvoje žáků do školního vzdělávání. Je mnoho způsobů, jak osobnostní a sociální rozvoj žáků zařadit do kurikula. Ve své práci jsem se rozhodla popsat kohezní program, se kterým mám osobní zkušenost, a který je možnou alternativou zařazení aktivit, které umožňují osobnostní a sociální rozvoj žáků, do kurikula. Bude-Ii tato práce někomu inspirací pro vytvoření vlastního kohezního programu ve škole, budu ráda. Mým cílem bylo také v této souvislosti poukázat na potřebu dalšího odborného vzdělávání pedagogických pracovníků v osobnostně sociální oblasti.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleTechniky a hry pro ovlivňování koheze třídního kolektivucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-09-27
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId27196
dc.title.translatedTechniques and games for the enrichment of overal intraction and improvement in cohesion of a collective groupen_US
dc.contributor.refereeValenta, Josef
dc.identifier.aleph000763891
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csVe své diplomové práci jsem se snažila upozornit na potřebu zařazení osobnostního a sociálního rozvoje žáků do školního vzdělávání. Je mnoho způsobů, jak osobnostní a sociální rozvoj žáků zařadit do kurikula. Ve své práci jsem se rozhodla popsat kohezní program, se kterým mám osobní zkušenost, a který je možnou alternativou zařazení aktivit, které umožňují osobnostní a sociální rozvoj žáků, do kurikula. Bude-Ii tato práce někomu inspirací pro vytvoření vlastního kohezního programu ve škole, budu ráda. Mým cílem bylo také v této souvislosti poukázat na potřebu dalšího odborného vzdělávání pedagogických pracovníků v osobnostně sociální oblasti.cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990007638910106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV