Popularita e-sportu u pražské mládeže
Popularity of E-sports among Prague's Youth
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/73966Identifikátory
SIS: 169030
Kolekce
- Kvalifikační práce [8832]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Holánek, Michal
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
19. 5. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
marketingový výzkum, počítačové hry, dotazováníKlíčová slova (anglicky)
marketing research, computer games, questioningNázev: Popularita e-sportu u pražské mládeže Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění popularity e-sportu u pražské mládeže a s tím spojený marketingový potenciál tohoto odvětví. Práce dále prověřuje hloubku znalostí pražské mládeže, aby bylo možné si o současném stavu e-sportu u mládeže vytvořit celkový názor. Metody: Metodou použitou v této práci je marketingový výzkum. Kvůli nedostatku sekundárních data musela být získána data primární. Výzkum probíhal pomocí elektronického dotazování. Použitý dotazník byl vytvořen speciálně pro účely této práce. Výsledky: Výsledky tohoto výzkumu odhalily, že pražská mládež má o e-sportu poměrně rozsáhlé znalosti a že část z ní se mu dokonce věnuje, ať už aktivně jako hráči či pasivně jako diváci. Dále bylo zjištěno, že si myslí, že by e-sport získal větší pozornost, kdyby dostával více prostoru v médiích. Klíčová slova: marketingový výzkum, počítačové hry, dotazování
Title: Popularity of e-sports among Prague's youth Objectives: The main objective of this thesis is to determine popularity of e-sports among Prague's youth and the associated marketing potential of this industry. The thesis also tests the depth of knowledge, so that it is possible to create an overall opinion on the current state of e-sports among Prague's youth. Methods: The method used in this thesis is marketing research. Due to the lack of secondary data it was necessary to obtain primary data. The research was conducted using an electronic questioning. The questionnaire was created specifically for the purposes of this thesis. Results: The results of this research revealed that Prague's youth has quite a wide knowledge about e-sports and that some of them are even dedicated to it, whether actively as players or passively as spectators. It was also found out that Prague's youth think it would gain e-sports more attention if media were showing more support to it. Keywords: marketing research, computer games, questioning