Cílové skupiny a jejich vymezení na příkladu Městské knihovny Nymburk
Target groups and their definition on the example of the City library in Nymburk
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/73975Identifikátory
SIS: 163610
Kolekce
- Kvalifikační práce [23749]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Nekolová, Kateřina
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Informační studia a knihovnictví
Katedra / ústav / klinika
Ústav informačních studií a knihovnictví
Datum obhajoby
2. 9. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
cílové skupiny, segmentace, marketing, veřejné knihovny, marketingová komunikaceKlíčová slova (anglicky)
target groups, segmentation, marketing, public libraries, marketing communicationTato bakalářská práce se zabývá segmentací uživatelů veřejných knihoven v kontextu marketingové komunikace mezi knihovnou a uživatelem. Práce mapuje marketingovou teorii segmentace trhu, kterou přenáší do prostředí veřejných knihoven a popisuje několik významných segmentů. Praktickou část práce tvoří případová studie na příkladu Městské knihovny Nymburk, která popisuje vybrané cílové skupiny této knihovny a způsob práce s nimi. Popsány jsou marketingové aktivity knihovny a jejich vyhodnocení vzhledem k cílovým skupinám. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
This bachelor thesis is focused on patron segmentation in public libraries in the context of marketing communication between the library and users. Thesis overviews the marketing theory of segmentation, which then transfers into an environment of public libraries and describes several important segments. The practical part consists of a case study on the example of Nymburk City library , which describes the selected target groups of this library and how to work with them. Disclosed are libraries marketing activities and their evaluation in view of the target groups. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)