Zobrazit minimální záznam

Image of FATPIPE brand
dc.contributor.advisorJanák, Vladimír
dc.creatorNosek, Ondřej
dc.date.accessioned2017-05-31T22:37:04Z
dc.date.available2017-05-31T22:37:04Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/74598
dc.description.abstractNázev: Image značky FAT PIPE Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je prostřednictvím výzkumu analyzovat image značky FAT PIPE na tuzemském trhu a s ohledem na výsledky poskytnout náměty na její zlepšení. Metody: Práce využívá metodu kvantitativního výzkumu, konkrétně elektronické dotazování. Dotazník v elektronické podobě byl rozeslán na webové a facebookové stránky klubů působících v českých ligových soutěžích s prosbou o šíření mezi své členy, kteří tvořili cílovou skupinu. Výsledky: Výsledky výzkumu image značky FAT PIPE vypovídají o dobrém postavení značky na trhu. Povědomí o její existenci je vysoké a zároveň je řazena mezi nadprůměrné značky, na druhé straně je respondenty vnímána spíše jako běžná, což do jisté míry může souviset s vysokou konkurencí na trhu. Současně je značka FAT PIPE považována za kvalitní, nicméně s mírně vyšší cenou produktů. Přestože je značka vnímána jako známá, detailnější informace o značce byly respondentům často neznámé. Značka FAT PIPE by se proto měla zaměřit na zlepšení informovanosti spotřebitelů a posílit tím vztah mezi zákazníkem a značkou. Její pověsti by rovněž mohlo prospět například navázání spolupráce s více předními kluby, které by jí dodaly určitou prestiž. Klíčová slova: FAT PIPE, florbal, image, výzkumcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Image of FAT PIPE brand Objectives: The aim of this bachelor thesis is through research to analyze the image of FAT PIPE brand on domestic market, and with reference to results provide suggestions for its improvement. Methods: This thesis uses the method of quantitative research, concretely electronic questioning. The question sheet was posted on a web and Facebook pages of clubs, which are taking part in Czech floorball leagues, with request to spread it among their members. Results: The results of research, which was aimed on image of FAT PIPE brand, show good position on market. Consciousness about FAT PIPE appears as high, while the brand is considered as above-average. On the other hand is rated as common, probably because of high-level competition on the market. Floorball players see its products as quality, while having a higher price than average. Although the brand is considered as well-known, more particular informations are not known among the respendents. FAT PIPE then should aim on improving availability of these informations to improve connection between the brand and the consumer. Helpful would be also linking with more succesful teams from top Czech floorball league. Keywords: FAT PIPE, floorball, image, researchen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectFAT PIPEcs_CZ
dc.subjectflorbalcs_CZ
dc.subjectimagecs_CZ
dc.subjectvýzkumcs_CZ
dc.subjectFAT PIPEen_US
dc.subjectfloorballen_US
dc.subjectimageen_US
dc.subjectresearchen_US
dc.titleImage značky FATPIPEcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-05-16
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId176322
dc.title.translatedImage of FATPIPE branden_US
dc.contributor.refereeVišněvský, Andrej
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Image značky FAT PIPE Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je prostřednictvím výzkumu analyzovat image značky FAT PIPE na tuzemském trhu a s ohledem na výsledky poskytnout náměty na její zlepšení. Metody: Práce využívá metodu kvantitativního výzkumu, konkrétně elektronické dotazování. Dotazník v elektronické podobě byl rozeslán na webové a facebookové stránky klubů působících v českých ligových soutěžích s prosbou o šíření mezi své členy, kteří tvořili cílovou skupinu. Výsledky: Výsledky výzkumu image značky FAT PIPE vypovídají o dobrém postavení značky na trhu. Povědomí o její existenci je vysoké a zároveň je řazena mezi nadprůměrné značky, na druhé straně je respondenty vnímána spíše jako běžná, což do jisté míry může souviset s vysokou konkurencí na trhu. Současně je značka FAT PIPE považována za kvalitní, nicméně s mírně vyšší cenou produktů. Přestože je značka vnímána jako známá, detailnější informace o značce byly respondentům často neznámé. Značka FAT PIPE by se proto měla zaměřit na zlepšení informovanosti spotřebitelů a posílit tím vztah mezi zákazníkem a značkou. Její pověsti by rovněž mohlo prospět například navázání spolupráce s více předními kluby, které by jí dodaly určitou prestiž. Klíčová slova: FAT PIPE, florbal, image, výzkumcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Image of FAT PIPE brand Objectives: The aim of this bachelor thesis is through research to analyze the image of FAT PIPE brand on domestic market, and with reference to results provide suggestions for its improvement. Methods: This thesis uses the method of quantitative research, concretely electronic questioning. The question sheet was posted on a web and Facebook pages of clubs, which are taking part in Czech floorball leagues, with request to spread it among their members. Results: The results of research, which was aimed on image of FAT PIPE brand, show good position on market. Consciousness about FAT PIPE appears as high, while the brand is considered as above-average. On the other hand is rated as common, probably because of high-level competition on the market. Floorball players see its products as quality, while having a higher price than average. Although the brand is considered as well-known, more particular informations are not known among the respendents. FAT PIPE then should aim on improving availability of these informations to improve connection between the brand and the consumer. Helpful would be also linking with more succesful teams from top Czech floorball league. Keywords: FAT PIPE, floorball, image, researchen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV