Zobrazit minimální záznam

The use of a trade marks as a key words for searching in Internet
dc.contributor.advisorDobřichovský, Tomáš
dc.creatorVaňková, Zuzana
dc.date.accessioned2017-06-01T00:17:58Z
dc.date.available2017-06-01T00:17:58Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/75081
dc.description.abstractUžití ochranných známek jako klíčových slov při vyhledávání na internetu Hlavním cílem mé práce je komplexní analýza problematiky užití ochranných známek jako klíčových slov při vyhledávání na internetu v souvislosti se zobrazováním reklamy na internetových vyhledávačích, a to především z pohledu evropského práva. Krátce se však věnuji rovněž právní úpravě a rozhodovací praxi v USA. Téma práce jsem zvolila zejména proto, že se jedná jednu z nejdiskutovanějších otázek v oblasti ochranných známek v posledních letech, a to nejen díky značnému ekonomickému významu, ale také výzvě, kterou tato problematika přinesla pro právní praxi. Tento zcela nový způsob užití ochranné známky nebyl předvídán platným právem a vyvolal tak řadu debat dotýkajících se základních principů známkoprávní ochrany. Diplomová práce se skládá z osmi kapitol, přičemž první kapitolu tvoří úvod. Druhá kapitola poskytuje základní vhled do problematiky klíčových slov. Přibližuje systém, jakým fungují internetové vyhledávače a zobrazování reklamních odkazů u výsledků vyhledávání. Rozebrán je i značný ekonomický dosah tohoto druhu reklamy a možné konflikty, které s sebou užití ochranných známek jako klíčových slov nese. Třetí kapitola se zabývá právní úpravou ochranných známek se zaměřením na ochranné známky Společenství. Detailně je...cs_CZ
dc.description.abstractUse of trade marks as internet search engine keywords Main purpose of my thesis is a comprehensive analysis of the issue of trade mark use as internet search engine keywords in relation to displaying advertisements on the internet search engine's websites, mostly from the point of view of the European Union law. However, I briefly address also legislation and jurisdiction in the USA. I chose the topic of my thesis mostly because it is one of the most discussed issues in the field of trade marks in the last few years, not only thanks to its significant economic importance, but also because of the challenge which this issue brought to the law practice. This completely new form of trade mark use was not anticipated by applicable law and it caused many debates regarding basic principles of trade mark protection. The thesis is composed of eight chapters. The first chapter is an introduction. Chapter two provides basic insight into the issue of keywords. The system of internet search engine functioning and keyword advertising is introduced. This chapter also addresses the economic importance of keyword advertising and possible conflicts that may arise when trade marks are used as keywords. Chapter three analyses trade mark legislation with focus on Community trade marks. The scope of rights of trade mark...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Právnická fakultacs_CZ
dc.subjectOchranná známkacs_CZ
dc.subjectužití ochranné známky na internetucs_CZ
dc.subjectklíčová slovacs_CZ
dc.subjectTrade marken_US
dc.subjecttrade mark use on the interneten_US
dc.subjectkeywordsen_US
dc.titleUžití ochranných známek jako klíčových slov při vyhledávání na internetucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-25
dc.description.departmentInstitute of Copyright, Industrial Property and Competition Lawen_US
dc.description.departmentÚstav práva autorského, práv průmyslových a práva soutěžníhocs_CZ
dc.description.facultyPrávnická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Lawen_US
dc.identifier.repId156608
dc.title.translatedThe use of a trade marks as a key words for searching in Interneten_US
dc.contributor.refereeŽikovská, Petra
dc.identifier.aleph002031082
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePrávocs_CZ
thesis.degree.disciplineLawen_US
thesis.degree.programPrávo a právní vědacs_CZ
thesis.degree.programLaw and Jurisprudenceen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPrávnická fakulta::Ústav práva autorského, práv průmyslových a práva soutěžníhocs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Law::Institute of Copyright, Industrial Property and Competition Lawen_US
uk.faculty-name.csPrávnická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Lawen_US
uk.faculty-abbr.csPFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPrávocs_CZ
uk.degree-discipline.enLawen_US
uk.degree-program.csPrávo a právní vědacs_CZ
uk.degree-program.enLaw and Jurisprudenceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csUžití ochranných známek jako klíčových slov při vyhledávání na internetu Hlavním cílem mé práce je komplexní analýza problematiky užití ochranných známek jako klíčových slov při vyhledávání na internetu v souvislosti se zobrazováním reklamy na internetových vyhledávačích, a to především z pohledu evropského práva. Krátce se však věnuji rovněž právní úpravě a rozhodovací praxi v USA. Téma práce jsem zvolila zejména proto, že se jedná jednu z nejdiskutovanějších otázek v oblasti ochranných známek v posledních letech, a to nejen díky značnému ekonomickému významu, ale také výzvě, kterou tato problematika přinesla pro právní praxi. Tento zcela nový způsob užití ochranné známky nebyl předvídán platným právem a vyvolal tak řadu debat dotýkajících se základních principů známkoprávní ochrany. Diplomová práce se skládá z osmi kapitol, přičemž první kapitolu tvoří úvod. Druhá kapitola poskytuje základní vhled do problematiky klíčových slov. Přibližuje systém, jakým fungují internetové vyhledávače a zobrazování reklamních odkazů u výsledků vyhledávání. Rozebrán je i značný ekonomický dosah tohoto druhu reklamy a možné konflikty, které s sebou užití ochranných známek jako klíčových slov nese. Třetí kapitola se zabývá právní úpravou ochranných známek se zaměřením na ochranné známky Společenství. Detailně je...cs_CZ
uk.abstract.enUse of trade marks as internet search engine keywords Main purpose of my thesis is a comprehensive analysis of the issue of trade mark use as internet search engine keywords in relation to displaying advertisements on the internet search engine's websites, mostly from the point of view of the European Union law. However, I briefly address also legislation and jurisdiction in the USA. I chose the topic of my thesis mostly because it is one of the most discussed issues in the field of trade marks in the last few years, not only thanks to its significant economic importance, but also because of the challenge which this issue brought to the law practice. This completely new form of trade mark use was not anticipated by applicable law and it caused many debates regarding basic principles of trade mark protection. The thesis is composed of eight chapters. The first chapter is an introduction. Chapter two provides basic insight into the issue of keywords. The system of internet search engine functioning and keyword advertising is introduced. This chapter also addresses the economic importance of keyword advertising and possible conflicts that may arise when trade marks are used as keywords. Chapter three analyses trade mark legislation with focus on Community trade marks. The scope of rights of trade mark...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Právnická fakulta, Ústav práva autorského, práv průmyslových a práva soutěžníhocs_CZ
dc.identifier.lisID990020310820106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV